منطقه ویژه اداری هنگ کنگ چین (HKSAR) همه پروازهای مسافری از انگلیس را از نیمه شب امشب متوقف می کند.

پروازهای مسافری از انگلیس به مقصد هنگ کنگ لغو شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در پی شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس، منطقه ویژه اداری هنگ کنگ چین پروازهای مسافری از این کشور اروپایی را لغو کرد.

"سی. جی. تی. ان" تلویزیون انگلیسی زبان چین روز دوشنبه به نقل از مقامات بهداشت محلی هنگ کنگ اعلام کرد: منطقه ویژه اداری هنگ کنگ چین (HKSAR) همه پروازهای مسافری از انگلیس را از نیمه شب امشب متوقف می کند.

به دنبال انتشار اخباری در مورد شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس که گفته می شود قدرت سرایت آن ۶۰ برابر کرونای فعلی است، پروازها از کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، کویت، فرانسه، ایرلند، سوئد، بلژیک ، ایران و هلند به این کشور لغو شده است.

گزارشها حاکی است نمونه کرونای انگلیسی تاکنون به کشورهای دیگری مانند ایتالیا، دانمارک، هلند و استرالیا رسیده است.

با شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس،  سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد از مقامات انگلیس خواسته است تدابیر سختگیرانهتری در اروپا برای جلوگیری از گسترش این نوع ویروس جهش یافته بکار گیرند.

سخنگوی اروپایی سازمان بهداشت جهانی گفت: ما به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های این نوع ویروس و تاثیرات آن، دیگر کشورها را مطلع خواهیم کرد.

سازمان جهانی بهداشت به کشورها توصیه کرده است تدابیر حفاظتی را اتخاذ کنند تا از گسترش این ویروس جلوگیری به عمل آورند.  

آمار شیوع کرونا در انگلیس همچنان رکورد می‌زند و این کشور پس از ایتالیا بیشترین آمار فوتی‌ها در قاره سبز را ثبت کرده است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت انگلیس تاکنون ۲ میلیون و ۴ هزار و ۲۱۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و بالغ بر ۶۷ هزار و ۷۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید