ریزش قیمت خودرو بار دیگر به نزدیک کف قیمت اوایل آذر ماه رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده دستی به ۲۷۸ میلیون تومان کاهش یافت .

قیمت روز انواع خودرو در بازار/ ریزش ۴ میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۷

به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین، روند کاهش قیمت خودرو امروز نیز ادامه یافت. به گونه ای که اکنون قیمت ها بار دیگر به نزدیک کف قیمت اوایل آذر ماه رسیده است. بازار  خودرو  که روند کاهشی را از یکشنبه آغاز کرده بود با همین فرمان هفته را به آخر رساند. قیمت اغلب خودروهای پرتیراژ امروز هم نزولی بود.

 با روند کاهشی اخیر، قیمت خودرو به محدوده اوایل آذر ماه رسیده است. ریزش قیمت خودرو که از نیمه آبان ماه شروع شد تا دهم آذر ماه ادامه داشت. با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم است به نظر می رسد این بار  قیمت خودرو  کف قبلی را شکسته و کاهش بیشتری داشته باشد.

 
مهمترین عامل  کاهش قیمت خودرو  امروز هم نرخ ارز بود که باتوجه به جو کاهشی در بازار ارز، دیگر بازارهای سرمایه ای موازی نیز نزولی شدند.

امروز قیمت سمند LX نسبت به دیروز ۲ میلیون تومان دیگر کاهش یافت و به ۱۷۲ میلیون تومان رسید. به این ترتیب قیمت این خودرو در این هفته ۱۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرد. قیمت سمند EF۷ امروز ریزش بیشتری داشت و با افت ۵ میلیون تومانی به ۱۸۸ میلیون تومان رسید.

 
پژو پارس سال هم امروز با کاهش ۳ میلیون تومانی به ۱۹۵ میلیون تومان رسید. قیمت  پژو پارس  سال هم از ابتدای هفته تا امروز ۱۶ میلیون تومان کاهش یافت. قیمت این خودرو شنبه ۲۱۱ میلیون تومان بود.

 پژو ۲۰۷ دنده دستی نیز امروز با کاهش ۴ میلیون تومانی به ۲۷۸ میلیون تومان رسید و قیمت  پژو ۲۰۶  تیپ ۲ هم با افت یک میلیون تومانی روی ۱۸۱ میلیون تومان ایستاد.  پژو  ۴۰۵ جی ال ایکس نیز با کاهش یک میلیون تومانی به ۱۷۷ میلیون رسید.

 امروز قیمت پراید ۱۳۱ هم با کاهش دو میلیون تومانی روی ۱۰۱ میلیون تومان ایستاد و قیمت پراید ۱۳۲ هم به ۱۰۳ میلیون کاهش یافت.

 قیمت تیبا صندوقدار و تیبا هاچبک نیز امروز هر کدام یک میلیون افت داشته و ترتیب به قیمت ۱۱۲ میلیون و ۱۲۱ میلیون اعلام قیمت شدند.

بسیاری دیگر از خودروها نیز امروز کاهش های یک و دو میلیون تومانی قیمت داشتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید