احتمال دارد آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران هدایت تیم فوتبال رجینا در سری B ایتالیا را عهده‌دار شود.

احتمال سرمربی‌گری استراماچونی در سری B ایتالیا

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، شکست خانگی ۲ - یک شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال رجینا مقابل ونتزیا در هفته دوازدهم سری B ایتالیا سبب شد تا در پایان این بازی گالو، رئیس این باشگاه ایتالیایی پایان همکاری خود با دومنیکو توسکانو را اعلام کند، سرمربی‌ای که رجنیا با او به سری B بازگشته بود.

بر اساس گزارش نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا، مدیران باشگاه رجینا با سه مربی در حال مذاکره برای جانشینی توسکانو هستند که در این بین شانس آئورلیو آندره‌آتوزلی، سرمربی پیشین جنوا برای نشستن روی این تیم بیشتر از بقیه است اما با این حال روبرتو استلونه و آندره‌آ استراماچونی نیز گزینه‌های دیگر این باشگاه هستند که می‌توانند پیشنهاد رجینا را بپذیرند. در کنار اینها گفته می‌شود مارکو بارونی، سرمربی پیشین تیم‌های فروزینونه و بنونتو هم گزینه هدایت رجینا است.

آندره‌آ استراماچونی که پس از حضوری کوتاه مدت روی نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال و فسخ یک جانبه قراردادش با این باشگاه دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است، پیش از این سابقه هدایت تیم‌های اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ را برعهده داشته است.

رجینا در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از ۱۲ بازی اول خود، در رده پانزدهم جدول ۲۰ تیمی سری B ایتالیا قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید