بورس تهران در جریان معاملات امروز بازار سهام در ابتدا بر مدار افزایشی قرار گرفت اما پس از ساعتی در مسیر کاهش قرار گرفت و وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد.

ریزش شاخص بورس به کانال ۱.۴ میلیون واحد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۱ شاخص کل با ۱۶ هزار و ۱۵۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۹۹ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۳۱ واحد کاهش به رقم ۴۵۵ هزار و ۲۲۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۰۸ هزار معامله به ارزش ۸۹ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۳۵ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۶۳۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۱۲ هزار و ۲۶ معامله انجام داده‌اند که ۳۸ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو،  پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه کوثر و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید