بورس تهران در جریان پایان معاملات امروز بازار سهام با افت ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۱۵هزار و ۷۵۱ واحد رسید.

گزارش بورس ۲۳ آذر ۹۹/ شاخص کل عقب‌نشینی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۲ میلیارد و ۶۹۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۵ هزار و ۳۴۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۹۰۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۱ هزار و ۷۰۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵هزار و ۷۵۱ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و ایران خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۰۵۹واحد، کل (هموزن) ۸۲۰واحد، قیمت (هموزن) ۵۳۷واحد، آزاد شناور ۱۸۹۲۶واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب ۱۲۴۰۶ و ۱۰۰۷۴ واحد افت کردند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۴۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۱۶۱میلیارد تومان در ۸۴۰هزار نوبت، آیفکس ۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۷۶۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و بانک دی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید