عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی توییتری نوشت: آمریکا به خاطر فروش تسلیحات به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس عامل اصلی کشتار مردم یمن است.

الحوثی: آمریکا عامل اصلی قتل عام مردم یمن است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، عضو شورای عالی سیاسی یمن آمریکا را عامل اصلی کشتار ملت یمن از طریق فروش تسلیحات به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و اجرای نقشه های صهیونیستی دانست.

«محمدعلی الحوثی» در صفحه توئیتر خود نوشت: آمریکا برای عمل به وعده های انتخاباتی در کاهش نرخ بیکاری و پرداخت بدهی ها و در قبال پول کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و نیز اجرای نقشه های اسرائیل، ملت یمن را قتل عام کرد.

وی افزود: مردمی که روزانه در تجاوزات آمریکا، عربستان سعودی، امارات و متحدانش کشته می شوند و با صدای انفجار بمب های آمریکایی و بوی گازها و بقایای اجساد قربانیان قتل عام ها از خواب بر می خیزند با به راه انداختن کمپین و انتشار تصاویر کودکان، زنان و افراد کهنسال شهید پاسخ می دهند و تاکید دارند که آمریکا منشا نگرانی نیست بلکه عامل اصلی کشتار مردم یمن است.

گفتنی است که ائتلاف سعودی بیش از پنج سال است با چراغ سبز آمریکا و همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید