محمد خبری‌زادف کارشناس بازار سرمایه پیرامون وضعیت بورس گفت : باید منتظر سیاست‌های بانک مرکزی ماند، اما فردا احتمالا بازار سهام مثبت است اما باید برای ادامه این فرایند مثبت به عرضه و تقاضا در بازار سهام فردا دقت کرد.

 پیش بینی وضعیت بورس در شنبه ۲۴ آبان ۹۹ / بورس فردا سبز است یا قرمز؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، روند بازار سهام به متغیرهایی مانند نرخ سود بانکی، قیمت دلار و سرمایه خارج شده از بازار بستگی دارد که نرخ سود و بانگی و افزایش قیمت دلار به سیاست‌های بانک مرکزی بستگی دارد. اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

محمد خبری‌زادف کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: فردا احتمالا بازاز سهام مثبت است اما باید برای ادامه این فرایند مثبت به عرضه و تقاضا در بازار سهام فردا دقت کرد.

این کارشناس با بیان اینکه در حال حاضر سیاست‌های بانک مرکزی بیشترین تاثیر بر بازار سهام را دارد گفت: هنوز نرخ بهره بانکی و نرخ بهره بین بانکی تکان نخورده است و از طرفی باید دید سیاست بانک مرکزی در کنترل قیمت دلار چه خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: فعلا دوره اصلاح بازار سهام تمام نشده است و برخی می‌گویند ۲۰۰ هزار میلیارد از منابع صندوق توسعه به بازار سهام تزریق شده است که این عمل شاخص کل بازار سهام را به صورت مصنوعی مثبت می‌کند و کف‌سازی شاخص کل را به تعویق می‌اندازد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید