عباس قبادی، معاون وزیر صمت گفت: روغن جامد از هفته آینده در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و موجودی روغن خام کشور خوب است.

 روغن جامد بزودی در بازار توزیع می‌شود

به گزارش سلام نو و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی، در بازدید میدانی از یکی از میادین میوه و تره بار شهر تهران پای صحبت فروشندگان و مردم نشست.

وی در این بازدید به مردم امیدواری داد که با توجه به مکفی بودن ذخایر کالاهای استراتژیک کشور تأمین مایحتاج عمومی آنها بدون هیچ گونه مشکلی تداوم دارد و هیچ گونه نگرانی نباید داشته باشند.

حل مشکلات روغن جامد تا پایان هفته بعد

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در خصوص روغن نیز بیان کرد: روغن خوراکی مایع سفره مردم به وفور در همه جا یافت می‌شود و مشکلات روغن جامد نیز تا پایان هفته بعد حل می‌شود.

قبادی با اعلام اینکه روغن خام به اندازه مکفی به کارخانجات داده شده است، گفت: موجودی روغن خام کشور خوب است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه تخم مرغ، مرغ و گوشت در میادین میوه و تره بار به قیمت مصوب عرضه می‌شود، اضافه کرد: اگر در نقطه‌ای از شهر گران فروشی مشاهده شود قطعاً برخورد خواهد شد.

ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی برای تنظیم بازار داخل در دست بررسی است

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در خصوص گوجه فرنگی نیز گفت: تولید برخی محصولات کشاورزی در مقاطعی از سال به دلایل مسائل فصلی و آب و هوایی کم می‌شود، اما خوشبختانه گوجه فرنگی مناطق جنوبی کشور اکنون رسیده است و حجم عظیمی از این محصول به زودی به بازار عرضه می‌شود.

قبادی با بیان اینکه اکنون نیز گوجه در همه فروشگاه‌ها وجود دارد، بیان کرد: تغییرات قیمتی این محصول به دلیل سودجویی برخی افراد و دلالان بوده است که دستگاه‌های نظارتی با بررسی‌های انجام شده برخوردهای قانونی لازم را اعمال خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل افزایش قیمت ارز، صادرات گوجه فرنگی فوق العاده رشد داشته است، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به نیاز داخل به این محصول موضوع تجدید نظر و ممنوعیت در صادرات گوجه فرنگی را برای تنظیم بازار داخل در دستور بررسی دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید