۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 55179535

باشگاه الاهلی پس از شکست برابر النصر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، با صدور پیامی از هواداران تیم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی الاهلی از هوادارانش

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم الاهلی عربستان که در گروه نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه بود و توانست به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی شود، پس از عبور از سد شباب الاهلی، در مرحله یک چهارم نهایی با 2 گل مغلوب النصر دیگر تیم عربستانی شد.
یاسر محروس نایب رئیس باشگاه الاهلی پس از حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، پیامی را به هواداران الاهلی ارسال کرد و تأکید کرد که این شکست باعث خواهد شد تا مدیریت این تیم اشتباهات را اصلاح کرده و تیم را به سوی آینده بهتری هدایت کند.
بعد از دیدار النصر و الاهلی، محروس از طریق حساب شخصی خود در توییتر نوشت: هواداران عزیز ما، بخاطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا عذرخواهی می کنیم و به آنچه که پروردگار مقرر کرده است، او را شکر می کنیم. اشتباهات در کار، بخشی از کار است و مهمترین چیز اصلاح این خطاست.
وی افزود: ما به شما قول می دهیم که در آینده، سخت کار کرده و این اشتباهات را اصلاح کنیم. ما شبانه روز کار خواهیم کرد تا لیگ را به گونه ای که شما را راضی کند آغاز کنیم و راضی نخواهیم بود که در فصل جدید نیز هواداران نتوانند به سکوها بازگردند.
در همین زمینه خالد ابو رشید یکی از اعضای افتخاری این باشگاه  نوشت: بازیکنان در حد توان و توانایی خود تلاش کردند. آنها شکست نخوردند و این نتیجه تقصیر آنها نیست. چرا که در راه آماده سازی برای لیگ قهرمانان آسیا از آنها حمایت نمی کنند و ستاره های تیم را از دست می دهند. من به باشگاه النصر برای پیروزی در برابر الاهلی تبریک می گویم، چرا که آنها شایسته این پیروزی بودند و در راه آسیا به درستی آماده سازی شده بودند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید