فردین آقابزرگی کارشناس بازار سرمایه گفت: پیش بینی می شود که هفته آینده بازار سرمایه شروع خوبی را داشته باشد.

افت ۷ درصدی بورس در هفته جاری/ هفته آینده بازار چگونه خواهد بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از نبض بورس، هفته جاری معاملات بورس، باز هم با فراز و نشیب همراه بود و در نهایت در روز سه شنبه بود که کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی هم از دست رفت.

معاملات هفته جاری با رشد ۴۰۷۴ واحدی شاخص کل و رسیدن این شاخص به کانال یک میلیون و ۶۱۵ هزا رو ۶۵۵ واحدی آغاز شد. در روز یکشنبه اما باز هم بازار روی قرمز خود را به سهامداران نشان داد. شاخص کل با اُفتی ۴۳۳۸۳ واحدی به کانال یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۱۴۸ واحدی سقوط کرد. ریزش ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه ادامه داشت و در نهایت شاخص کل در روز سه شنبه، یک کانال دیگر هم عقب نشست و به کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۰۱ واحدی رسید. در آخرین روز معاملاتی هفته جاری سرانجام بازار سبز شد و شاخص کل با رشد ۱۰۴۶۸ واحدی به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی بازگشت و بر روی یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۰۷ واحدی کار خود را در هفته دوم مهرماه به پایان رساند. در نهایت شاخص کل بورس در هفته جاری اُفت ۷ درصدی را تجربه کرد.

تحرکات مثبت بازار در روز آخر معاملاتی این هفته، باعث شد تا سهامداران نسبت به معاملات در هفته آینده امیدوارتر شوند.

هفته آینده بازار چگونه خواهد بود؟

فردین آقابزرگی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: به طور کلی با توجه به تزریق نقدینگی، حمایت های همه جانبه از بازار سرمایه و اُفت های قابل توجه قیمت نمادها طی هفته جاری پیش بینی این است که هفته آینده بازار سرمایه شروع خوبی را داشته باشد. وی افزود: با توجه به اینکه نمادهای کوچک همچنان در هفته جاری با صف فروش مواجه بودند بنابراین بسته به میزان کاهش تعداد شرکت هایی که صف فروش دارند، احتمال اینکه بازار با توجه به حمایت هایی که صورت گرفته است، دگرگون شود بیشتر است. امیدوارم که به همان میزانی که نقدینگی تزریق شد، همچنان این روند ادامه داشته باشد.

آقابزرگی در پاسخ به این پرسش که بنابراین هفته آینده، هفته سبزی را در بورس باید شاهد باشیم گفت: به شرط تزریق نقدینگی و حمایت همه جانبه، انشاالله هفته سبزی را پیش رو خواهیم داشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    پیشنهاد می شود کلیه معاملات مرداد ماه که فروشنده ها بر اساس رانت اطلاعاتی سهام خود را به تازه واردان سهام تحمیل و از بورس با ۵۰۰ درصد سود خارج شدند ابطال نمایند زیرا با حباب و نوعی کلاه برداری و بی عداتی بوده به نحوی که ۶۰ تا ۷۰ درصد ریزش کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید