پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 2محصولاتی هستند که گروه صنعتی ایران خودرو از 20 شهریورماه با قیمت قطعی به فروش می رساند.

 ایران خودرو پژو ۲۰۶ را  ۱۰۱ میلیون عرضه کرد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، ایران خودرو در سومین فروش فوق العاده خود سمند LX، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو ۲۰۶ صندوق دار، پژو پارس سال و پژو ۴۰۵ SLX را عرضه می کند. در این طرح پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با ترمز عقب کاسه ای و بدون سنسور پارک عقب با قیمت ۱۰۱ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد و قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 با ترمز عقب کاسه ای و بدون سنسور پارک عقب ۱۰۴ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در این طرح، امکان ثبت‌نام برای فرد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو وجود ندارد. همچنین محدودیت‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن سن دست کم ۱۸ سال و لزوم ارایه‌ گواهی‌نامه، گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین ثبت‌نام در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا برای مشارکت مشتریان واقعی درنظر گرفته شده است.

این طرح فروش تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه ادامه دارد و پس از پایان زمان ثبت‌نام، قرعه کشی برگزار و مشخصات منتخبین از طریق سایت فروش ایران‌خودرو و یا ارسال پیامک، اعلام خواهد شد. باید توجه داشت که برندگان این طرح فروش باید حداکثر طی سه روز کاری پس از قرعه کشی، فرایند تکمیل ثبت نام و پرداخت وجه را انجام دهند.

علاوه بر این‌که سند خودرو به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود، طبق مصوبات کمیته خودرو، امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مقدور نخواهد بود. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در زمان تعیین شده به سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید