۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 55171401

فرانک لمپارد اعلام کرد از درگیری چند وقت پیش با یورگن کلوپ متاسف و پشیمان است و می‌خواهد از وی عذرخواهی کند.

تاسف لمپارد از درگیری با کلوپ

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، فرانک لمپارد سرمربی چلسی با اشاره به درگیری لفظی‌ای که چند وقت پیش در کنار زمین بین او و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اتفاق افتاد می‌گوید از آنچه اتفاق افتاده متاسف و پشیمان است و قصد دارد از این بابت از کلوپ عذرخواهی کند.

فرانک لمپارد و یورگن کلوپ در ماه ژوئیه در جریان دیدار دو تیم چلسی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس که به میزبانی قرمزها در آنفیلد برگزار می شد، در کنار زمین با هم درگیری لفظی پیدا کردند. این درگیری لفظی و به خصوص الفاظی که لمپارد خطاب به کلوپ به کار برده بود در آن زمان بسیار خبرساز شد.

لمپارد در جریان بازی از کلوپ و دستیارش پپ لیندرز عصبانی شد. عصبانیت او بعد از آن افتاق افتاد که داور یک ضربه آزاد به نفع لیورپول اعلام کرد که به دومین گل این تیم تبدیل شد. آن بازی در نهایت با نتیجه 5-3 به پایان رسید.

لمپارد در جریان درگیری لفظی با کلوپ بارها به او و کادر فنی اش بی احترامی کرده و در یک مورد خطاب به کلو گفت: خفه شو و بشین سر جات". لمپارد بعد از بازی همچنان عصبانی بود و در کنفرانس خبری بعد از مسابقه از کلوپ و کادر فنی‌اش با عنوان متکبر یاد کرد.

لمپارد حالا در یک مصاحبه درباره آن اتفاق گفت: " از بابت آن ماجرا متاسفم. روز بعد از آن ماجرا همان اوایل صبح یکی از دوستهایم فیلم ماجرا را برایم فرستاد و من از دیدنش شرمنده شدم. در آن لحظه جو بر من غلبه کرد و احساس کردم که همه چیز برای لیورپول خیلی راحت است و همه به نفع آنها کار می‌کنند. آنها قهرمان لیگ بودند و اوایل بازی با ما به چند گل رسیده بودند. روی نیمکت هم چند اتفاق افتاد که نمی خواهم وارد جزئیات بشوم ولی حس من این بود که باید از باشگاهم حمایت کنم. من با شادی کردن لیورپولی ها به خاطر گلی که زده بودند مشکلی نداشتم".

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " خوشبختانه من زمانی که چلسی خیلی زودتر از پایان فصل قهرمان شد بازیکن این تیم بودم و می دانم در این شرایط برای همه اعضای تیم چه حس خوبی وجود دارد. من واقعاً دلم می‌خواست آن روز جای آنها باشم. من واقعاً قصد بی احترامی به یورگن کلوپ را نداشتم چون او را به شدت تحسین می‌کنم".

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید