۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 55168352

تیاگو سیلوا ستاره سابق PSG که 8 فصل در این تیم بازی کرده در آستانه پیوستن به چلسی در پیامی پراحساس که خطاب به پاری سن ژرمن و هوادارانش منتشر کرده، با آنها خداحافظی کرد.

خداحافظی تیاگو سیلوا با PSG

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیاگو سیلوا مدافع برزیلی که به مدت 8 فصل در پاری سن ژرمن بازی کرده بود حالا که با جدایی از این تیم در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد با استفاده از اینستاگرام خود پیامی پراحساس خطاب به باشگاه PSG و هوادارانش منتشر کرده و با آنها خداحافظی کرد.

سیلوا سال 2012 از آث میلان به PSG پیوست و در هشت فصل بعدی با این تیم هفت بار قهرمان فرانسه شد. او در دوران حضورش در پارک دو پرنس رویهم ر فته 23 جام فتح کرده. در این فصل اما باشگاه پاریسی از تمدید قرارداد او خودداری کرد و سیلوا حالا در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد. گفته می‌شود به زودی قراردادی دو ساله بین سیلوا و چلسی امضا خواهد شد.

تیاگو سیلوا در اینستاگرام خود نوشت: " ارزش چیزها به ماندگاری شان نیست بلکه به وجودشان است. به همین خاطر است که لحظات فراموش نشدنی‌، اتفاقات بی نظیر و مردمان منحصربفرد پاریس هرگز از ذهن و دل من پاک نخواهد شد. امروز پایان یک چرخه هشت ساله بود. هشت سال حضور من در PSG. می خواهم از هم تیمی هایم، همه کادر فنی و مدیریت باشگاه، هواداران، خانواده ام، خداوند و دوستانم تشکر کنم. به خاطر همه این سالهای شادی که با هم در شهر نورها گذراندیم. من و همسرم در پاریس لحظاتی بی نظیر را گذراندیم که هرگز فراموش نخواهیم کرد. بچه های ما اینجا بزرگ شدند و ما شهروند فرانسه شدیم. این سالهای زندگی در پاریس همیشه در قلب ما زنده خواهد بود. از همه شما متشکرم".

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید