تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

اعلام ترکیب احتمالی الهلال مقابل نساجی با حضور نیمار + تاریخ و ساعت بازی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که نساجی در هفته میهمان بمبئی‌سیتی هند بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را مغلوب کند. الهلال نیز در دقایق پایانی موفق شد از شکست خانگی مقابل نوبهار فرار کند و فصل را با تساوی یک بر یک شروع کرد.

الهلال اکنون با ۲۰ امتیاز در رده اول لیگ عربستان قرار دارد و ۶ برد و ۲ تساوی از ۸ بازی خود به دست آورده است. بهترین پیروزی آن‌ها تا اینجای فصل مربوط به برد ۶ بر یک برابر الریاض است اما مهم‌ترین برد آن‌ها به کامبک ۴ بر ۳ برابر الاتحاد در خانه حریف برمی‌گردد. این تیم در لیگ عربستان تاکنون ۲۳ گل زده و ۷ گل دریافت کرده است که چهارمین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر را در اختیار دارد.

رئیس آسیا که پرافتخارترین تیم عربستان نیز محسوب می‌شود موفق شد در هر۲ دوره گذشته لیگ قهرمانان به فینال صعود کند و برای بیست و یکمین بار حضورش در آسیا با خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن، مالکوم از زنیت، روبن نِوِس از ولورهمپتون، سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو، یاسین بونو از سویا، کولیبالی از چلسی و میتروویچ از فولام قصد دارد در صعود به فینال این رقابت‌ها هت‌تریک کند.

نیمار ستار برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در آخرین دیدار این تیم مقابل الشباب در لیگ حرفه‌ای عربستان دچار آسیب دیدگی شده بود و شایعاتی در رابطه با عدم حضور او در دیدار مقابل نساجی نیز شنیده می‌شد. اما حالا اعلام روزنامه الریاضیه عربستان، مصدومیت این بازیکن جدی نیست و با ریکاوری مناسب بعد از بازی مقابل الشباب امروز در تمرینات الهلال حضور پیدا می‌کند و مشکلی برای حضور در ددیار مقابل نساجی نخواهد داشت.

با تصمیم ژرژ ژسوس سرمربی الهلال، یاسین‌ بونو، روبن نوس و میلینکوویچ ساوویچ از لیست این تیم برای این دیدار خط خوردند. بنابراین خارجی‌های الهلال برای این مسابقه شامل کالیدو کولیبالی، مایکل دلگادو(میشائیل)، مالکوم، نیمار و میتروویچ خواهند بود.

یکی از بازیکنان خارجی الهلال که در این دیدار نیز در لیست آبی‌های عربستان قرار گرفته و نسبت به دیگر بازیکنان خارجی چندان شناخته شده نیست، مایکل دلگادو نام دارد که حتی او را میشائیل نیز خطاب قرار می‌دهند. این بازیکن ۲۷ ساله برزیلی تاثیرگذاری مهمی در نتیجه دیدار حساس تیمش مقابل الاتحاد داشت و با وروز به زمین عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت. دلگادو ریزنقش که زمستان ۲۰۲۲ با مبلغی نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومانی از فلامینگو راهی عربستان شد و حتی در این تابستان در آستانه جدایی از الهلال نیز پیش رفت. به احتمال زیاد این بازیکن در این دیدار نیز به عنوان اسلحه مخفی ژسوس در نیمکت الهلال قرار خواهد گرفت تا در صورت نتیجه نگرفتن این تیم مقابل نساجی در نیمه دوم وارد میدان شود.

با خروج نام بونو از لیست خارجی‌های الهلال، وظیفه حفاظت از دروازه این تیم به عهده محمد العویس ۳۱ ساله دروازه‌بان تیم ملی عربستان در جام‌جهانی خواهد بود. العویس برای دومین بار در این فصل در چارچوب دروازه الهلال قرار می‌گیرد و دیدار قبلی لیگ قهرمانان مقابل نوبهار اولین حضور او بود.

کالیدو کولیبالی در کنار علی البلیهی زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می‌دهند، یاسر الشهرانی از جناح راست و سعود عبدالحمید از جناح چپ خط دفاعی این تین را تکمیل می‌کنند.

در غیاب روبن نوس و میلینکوویچ ساوویچ که در اکثر دیدارهای الهلال زوج خط میانی این تیم بودند حالا یک بار دیگر زوج محمد کنو و سلمان الفرج ۲ بازیکن قدیمی و ملی‌پوش این تیم در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

سالم الدوسری در سمت چپ و مالکوم در سمت راست خط تهاجمی آبی‌های ریاض خواهند بود. نیمار نیز پشت سر تک مهاجم تیم یعنی الکساندر میتروویچ بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی الهلال:

محمد العویس، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، یاسر الشهرانی، سعود عبدالحمید، محمد کنو، سلمان الفرج، نیمار، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میتروویچ.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید