سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: برخی افراد فرصت طلب وسودجوباهدف جریجه دار کردن احساسات مردم اقدام به انتشار تصاویرساختگی کردند.

ماجرای تیراندازی به ساکنین یک روستا در اهواز

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی کلانشهر اهوازموضوع تیراندازی به ساکنین روستای ابوالفضل(ع) را تکذیب کرد.

سرهنگ محسن دالوند در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس افزود:ساعت ۱۷۰۰ یوم جاری با توجه به مصوبات استانداری مبنی برجلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز درمناطق حاشیه ای کلانشهر اهوازمراتب در دستورکاردستگاه قضایی ،اجرائیات شهرداری با همراهی عوامل انتظامی قرارگرفت.

این مقام انتظامی افزود: یوم جاری فرماندار، معاون دادستان،عوامل اجرائیات شهرداری اهواز وعوامل انتظامی به محل عزیمت با توجه به تحریک ساکنین منطقه توسط اشخاصی به هویت معلوم از ورود عوامل به زمین های بنیاد مستضعفان جلوگیری و با حمله به عوامل اجراییات شهرداری سنگ پرانی و بستن جاده ازورودخودروهای شهرداری وسایرعوامل جلوگیری و به سمت ماموران انتظامی حمله ور، علیرغم خویشتنداری ماموران انتظامی متاسفانه به حمله خودادامه داده که دراین رابطه یک نفر مامور اجرائیات شهرداری و ۴نفرعوامل انتظامی زخمی و مامورین جهت جلوگیری از ادامه درگیری جمعیت را متفرق نمودند وباانجام اقدامات ایجابی موضوع خاتمه پیدا کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب وسودجوباهدف جریجه دار کردن احساسات مردم اقدام به انتشار تصاویرساختگی مبنی بر زخمی نمودن اهالی روستای ابوالفضل(ع)نموده این مطلب خبری درفضای مجازی کاملاتکذیب می گردد.

سرهنگ دالونددرپایان به انتشار دهنده این تصاویر هشدارداد: از هرگونه اخبار و شایعه پراکنی که موجب برهم زدن آرامش و امنیت عمومی و تشویش اذهان عمومی می شود جدا خودداری نمایند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید