ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که در اوایل شیوع ویروس کرونا در عین ناباوری با هم ازدواج کردند و در این ایام دائماً تصاویر عاشقانه ای از زندگی مشترک خود را در صفحه مجازی منتشر می کردند به یکباره اخباری مبنی بر جدایی این دو زوج به گوش می رسد.

جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی صحت دارد؟ + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زمزمه‌های جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی به گوش می‌رسد. ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سال سینما و تلویزیون است که چندی پیش خبر ازدواج جنجالی‌اش با مهدی کوشکی حواشی زیادی را به دنبال داشت.

حذف به یکباره عکس‌های دونفره ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی در صفحات اینستاگرامشان، شائبه جدایی این دو بازیگر را تقویت کرد.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردند حالا چند ساعتی است که به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند و این سؤال را در ذهن مخاطبان و کاربران به وجود آورده‌اند که آیا از هم جدا شده‌اند؟

شایان ذکر است درباره جدایی این دو بازیگر تا این لحظه به طور رسمی خبری منتشر نشده است.

ریحانه پارسا متولد اسفند ۱۳۷۷ که از هنرستان سوره  در سال ۹۵ دیپلم رشته نمایش را دریافت کرد و با بازی در نقش لیلا در سریال پدر به مخاطبین معرفی شد و همیشه حواشی فراوانی را برای خود رقم زده است، وی امسال در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «خوب،بد،جلف ۲ : ارتش سری» حضور داشت.

مهدی کوشکی متولد مرداد ۱۳۶۰ در خرم آباد و از دانشکده سینما - تئاتر دانشگاه هنر در رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی  فارغ التحصیل شده است، وی کارش را با تئاتر آغاز کرد و پس از سالها فعالیت در تئاتر با فیلم «لانتوری» به صورت جدی وارد عرصه سینما شد، وی سابقه بازی در فیلم های شاخصی نظیر «فروشنده»، «مهمونی کامی»، «مسخره باز»، «شاه کش» و ... را در پرونده کاری خود دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید