۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 55162522

شبکه چهار سیما فیلم سینمایی «غول» محصولی از سینمای اسپانیا را برای نخستین بار پخش خواهد کرد.

دیدن «غول» را از دست ندهید

به گزارش سلام نو، به نقل از انتخاب، فیلم سینمایی «غول» محصولی از سینمای اسپانیا برای نخستین بار از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

ملاقات با آقای مجری، پیله و پروانه، اتوبوس، تبر، برف شکن، هریت و غول از ۱۸ تا ۲۴ مرداد در فیلم خانه، شبکه چهار سیما به نمایش در می‌آید.

در ادامه اطلاعات کامل از فیلم‌های برنامه «فیلم خانه»، به ترتیب پخش آمده است.

*سینمایی «ملاقات با آقای مجری» به کارگردانی ماریال هلر محصول ۲۰۱۹ آمریکا است، که روز شنبه ۱۸ مرداد پخش می‌شود. تام هنکس، متیو ریس و کریس کوپر در این فیلم بازی می‌کنند.

*سینمایی «پیله و پروانه» به کارگردانی جولین شنابل در ژانر حادثه‌ای محصول ۲۰۰۷ فرانسه است که یکشنبه ۱۹ مرداد پخش می‌شود.

* «اتوبوس» فیلمی به کارگردانی زنده یاد یدالله صمدی و نویسندگی داریوش فرهنگ (اصل این فیلمنامه در واقع متعلق به محمود دولت آبادی است) ساخته سال ۱۳۶۴ است. این سینمایی خاطره انگیز روز دوشنبه ۲۰ مردادماه پخش می‌شود. در این فیلم زنده‌یاد هادی اسلامی، حمید طاعتی، زنده‌یاد مرتضی احمدی، اصغر زمانی، یوسف صمدزاده، محمدقاسم پورستار، زنده‌یاد مهری مهرنیا و خسرو دستگیر به ایفای نقش می‌پردازند.

* «تبر» فیلمی در ژانر درام به کارگردانی کوستا گاوراس است که در سال ۲۰۰۵منتشر شد و سه شنبه ۲۱ مرداد روی آنتن می‌رود. خوزه گارسیا وکارین ویار در این فیلم بازی می‌کنند.

* «برف شکن» به کارگردانی بانگ جوون هوی محصول ۲۰۱۴ کره جنوبی و چک است. این فیلم در ژانر علمی، تخیلی ۲۲ مرداد پخش می‌شود. کریس اونز، کان هو سون و اد هریس در این فیلم بازی می‌کنند.

* «هریت» به کارگردانی کیسی لمونز ۲۰۱۹ امریکا و چین می‌باشد که پنج شنبه ۲۳ مرداد در جشنواره سینمایی شبکه چهار پخش خواهد شد.

*سینمایی «غول» به کارگردانی جون گارانو- آیتور آرگی محصول ۲۰۱۷ اسپانیا برای اولین بارپنجشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۳۰ در فیلم خانه بازپخش می‌شود. انیکو ساگاردو- جوزبه اوزابیاگا بازیگران این فیلم هستند.

«فیلم خانه» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که هر روز ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن می‌رود، یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می‌کند و بعد از نمایش فیلم، توسط کارشناس تحلیل می‌شود. این فیلم‌ها روز بعد ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید