عملیات بازسازی چمن ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شده است.

ایسنا نوشت: روز شنبه، ۳۱ خردادماه گزارشی با عنوان "ورزشگاه غدیر، لانه کبوترها!" در خبرگزاری ایسنا منتشر شد. این گزارش با واکنش بسیاری از سوی علاقه‌مندان به فوتبال مواجه شد و خیلی‌ها از عدم رسیدگی به این ورزشگاه که یکی از پنج ورزشگاه بزرگ ایران است، گله‌مند شدند.

به گزارش ایسنا، اما حالا پس از پنج روز از انتشار این گزارش و همچنین تصاویر و فیلم منتشر شده از ورزشگاه غدیر اهواز، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد که "با پیگیری های این اداره کل، عملیات مربوط به تعمیر پمپ های زمین، بازسازی چمن و آبیاری ورزشگاه غدیر اهواز که پس ورود سیل و گرمای شدید هوا دچار آسیب دیدگی و خرابی شده بود، آغاز شد."

همچنین سوم تیرماه، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در واکنش به گزارشات اخیر در مورد ورزشگاه غدیر اهواز اعلام کرد که "آقای وزیر زمانی که سیل آمد و ورزشگاه را آب گرفت، از نزدیک شاهد وضعیت این ورزشگاه بود. مشکل ورزشگاه غدیر باید به صورت اساسی حل شود و نامه‌ای نوشته شد و خدا را شکر وزیر به این جمع‌بندی رسید و دستور داد که از محل اعتبارات وزارت ورزش یک ردیف دائمی برای ورزشگاه غدیر اهواز در نظر گرفته شود که اگر این مهم به زودی اتفاق بیفتد، مشکل ورزشگاه غدیر برای همیشه حل خواهد شد."

در حالی که هنوز یک دهه نیز از عمر بزرگترین ورزشگاه فوتبالی خوزستان نمی‌گذرد، به دلیل رها شدن و نداشتن یک صاحب مشخص، وضعیت نامناسبی دارد، به صورتی که چمن آن کاملا تخریب و سوخته شده و به خاک سیاه تبدیل شده است. ضمن این که رو به روی جایگاه تماشاگران آن به نیزار تبدیل شده، تاسیسات برق و آب ورزشگاه نیز دچار مشکل شده و تجهیزات داخل اتاق‌های رختکن‌ها و سالن‌های درون آن که هزینه هنگفتی برای آن‌ها شده بود، فرسوده شده‌اند. همچنین بخشی از سقف طبقه همکف و طبقه سوم نیز به دلیل بارندگی در فصل زمستان تخریب شده است.

به نظر می آید، گزارش اخیر در مورد ورزشگاه غدیر منجر به شکل گیری عزم جدی برای رسیدگی به این طرح ملی و ارزشمند در اهواز شده است.

پیگیری‌ها در مورد وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز در جهت بازگشت به شرایط خوب گذشته، ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید