شورای وزیران عربستان سعودی دربیانیه‌ای حمله موشکی و پهپادی انصارالله یمن به این کشور را محکوم کرد.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایرنا، شورای وزیران عربستان سعودی روز سه‌شنبه با اعتراف به حملات موشکی و پهپادی انصارالله یمن ، آن را محکوم کرد.

شورای وزیران اعتراف کرد که انصارالله یمن با ۸ فروند پهپاد و ۳ فروند موشک مناطقی در این کشور را هدف قرار داده است.

در گزارش واس آمده است: شورای وزیران حمله شبه‌نظامیان حوثی (انصارالله) با ۸ پهپاد و ۳ موشک بالستیک به شهروندان و غیرنظامیان در خاک عربستان را به شدت محکوم می‌کند.

شورای وزیران عربستان بدون اشاره به حملات شبانه روزی ائتلاف سعودی به یمن که باعث مرگ هزاران یمنی شده است، حمله اخیر انصارالله را نقض قوانین حقوق بشری و اصول اخلاقی و عرفی عنوان کرد.

نیروهای مسلح یمن چهارمین عملیات «مقابله به مثل» که از آن با عنوان «تعادل بازدارندگی» یاد می‌کند را بامداد سه‌شنبه در خاک عربستان انجام داد و طی آن ریاض پایتخت این کشور با تعدادی موشک بالستیک و پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

درحالی که مقامات عربستان مدعی شدند که پدافند هوایی این کشور سه فروند موشک و هشت پهپاد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را رهگیری و منهدم کرده‌اند، برخی فعالان عربستانی در شبکه‌های اجتماعی با اشتراک فیلم‌هایی، از شنیده شدن صدای چندین انفجار شدید در شمال ریاض پایتخت عربستان خبر دادند.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پیش‌بینی می‌کنند که در جریان این حملات موشکی، خسارت‌های سنگینی به عربستان وارد شده باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید