چند هفته ای است که پخش برنامه «ام شو» به کارگردانی و اجرای مجید صالحی، بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در فضای مجازی آغاز شده و پس از پخش تنها سه قسمت از این برنامه، حواشی زیادی در خصوص این برنامه گفتگو محور ایجاد شده است.<br/> <br/> 

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : بعد از تجربه اجرا توسط بازیگران مطرح سینمای ایران همچون محمدرضا گلزار، مهران مدیری، مهران غفوریان، اکبر عبدی، پژمان بازغی، سام درخشانی، رامبد جوان و ... حالا نوبت به مجید صالحی رسیده تا شانس خود را برای اجرا، در برنامه ای به نام «ام شو» امتحان کند.

بعد از اجرای تاک شوهای موفق در تلویزیون همانند «خندوانه»، «دورهمی»، «شبی با عبدی» و ... تاک شو «ام شو» به کارگردانی و اجرای مجید صالحی پخش خود را در فضای مجازی آغاز کرده است، لازم به ذکر است که «ام شو» هم اشاره به نام کوچک مجید صالحی (مجید شو) دارد و هم به زبان عامیانه به معنای امشب است.

این برنامه اولین و تنهاترین برنامه تک شو طنز ایرانی است که به صورت زنده و از طریق لایو اینستاگرام در فضای مجازی پخش می شود و طبق برنامه ریزی انجام شده این برنامه شنبه های هر هفته راس ساعت 9 از طریق صفحه مجازی اینستاگرام به صورت زنده قابل پخش می باشد و سه‌شنبه‌ها در قالب یک برنامه ضبط شده در سرویس‌های VOD قابل تماشا می باشد.

مجید صالحی که در این روزها پس از ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «زیرنظر» و سریال «سالهای دور ازخانه» کمی از عرصه بازیگری فاصله گرفته، این بار در یک مدیوم متفاوت همانند اجرا برنامه گفتگو محور هنرنمایی می کند.

وی  در این برنامه گفتگو محور همانند سایر برنامه‌های تاک شو، از چهره‌های سرشناس سینما ، موسیقی و ورزش دعوت می کند تا به عنوان مهمان در برنامه او حضور داشته باشند، لازم به ذکر است که وی علاوه بر اجرا، در برنامه «ام شو» برای اولین بار کارگردانی یک برنامه گفتگو محور را نیز تجربه می کند.

رویکرد این برنامه گفتگو محور غالباً موضوعات طنز خواهد بود و مجید صالحی به عنوان مجری این برنامه با پرسش سوالات و برگزاری مسابقات مفرح، سعی در گرفتن خنده از مخاطب خود دارد که عملاً هم تا حدودی در این سه قسمت موفق ظاهر شده است، هر چند که صالحی هیچ تبحری برای اجرای یک برنامه، علی الخصوص برنامه زنده ندارد و شاید تپق های فراوانش در اجرا برای مخاطب آزار دهنده باشد، اما به خوبی از پس صمیمت و طنز در حین اجرا بر آمده است و همین صمیمیت و راحتی او در اجرا موجب شده است تا با پخش تنها سه قسمت از این برنامه آن هم بدون داشتن رسانه مشخصی برای پخش و یا تبلیغات آنچنانی در سطح شهر، مخاطب خود را هر هفته شنبه ها ساعت 21 به تماشای این برنامه بنشاند.

تیزر برنامه «ام شو» که چند وقتی است در اکسپلور اینستاگرام دست به دست می چرخد، یکی از ترغیب کننده های کاربران فضای مجازی برای تماشای این برنامه بود، مجید صالحی در این تیزر با چند گریم مختلف از جمله عروس، داماد، و مهمانان و ... حضور داشت و در خواب خود آدم های شبیه خود را می دید که در پایان توسط سامان احتشامی و جواد خواجوی از دیگر عوامل تولید این برنامه از خواب بیدار می شود، هر چند که این تیزر هیچ ارتباطی با محتوای این برنامه نداشت، اما سوژه و ساختار آن در جذب مخاطب تاثیر بسزایی داشت.

سامان احتشامی یکی دیگر از عوامل حاضر در این برنامه است که در بخش هایی از این برنامه به اجرای قطعاتی خواهد پرداخت، لازم به ذکر است که علاوه بر سامان احتشامی در هر قسمت از برنامه، یک خواننده مهمان در برنامه حضور خواهد داشت و به همراه تیم موسیقی خود به اجرا خواهند پرداخت.

یکی دیگر از عوامل تولید این برنامه جواد خواجوی دوبلور معروف فضای مجازی است که توانسته از این طریق برای خود طرفداران زیادی دست و پا کند، وی علاوه بر فضای مجازی وارد عرصه بازیگری نیز شده است و در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

برنامه «ام شو» با معرفی مهمانان حاضر در آن قسمت آغاز می شود و در ابتدا احمدرضا کاظمی طنزپرداز و جواد خواجوی به صورت طنز به معرفی مهمان برنامه خواهند پرداخت و در ادامه با حضور مهمانان مجید صالحی به گفتگویی طنز با آنها می پردازد و با اجرای مسابقه در قسمت هایی از برنامه به جذابیت و هیجان برنامه می افزاید، هر چند که بخش هایی از این برنامه کپی از برنامه های خارجی است، اما در ایران برای اولین بار شاهد آن هستیم و حرکتی نو محسوب می شود، در ادامه سامان احتشامی به اجرا چند قطعه با پیانو خود خواهد پرداخت و یک خواننده به عنوان مهمان برنامه به اجرای موسیقی زنده به همراه گروه خود می پردازد.

نخستین قسمت این مجموعه از شنبه دو هفته گذشته سوم خرداد 1399 و مصادف با شب عید سعید فطر با حضور مهراب قاسم خانی و امیر مهدی ژوله پخش شد، نکته چالش برانگیز مهمانان قسمت اول این برنامه، حضور دو مهمان ممنوع التصویر تلویزیون یعنی «امیر مهدی ژوله» و «مهراب قاسم خانی» بود که بیشتر به عنوان نویسنده آثار کمدی در تلویزیون شناخته می‌شوند، لازم به ذکر است در قسمت اول این برنامه امید نعمتی و گروه پالت به عنوان مهمان موسیقی این برنامه به اجرای قطعاتی پرداختند.

قسمت اول این برنامه فارغ از ایراداتی که در تمامی کارهای نو این چنینی دیده می شود، بدون حاشیه نبود و امیر مهدی ژوله با مطرح کردن شوخی های اروتیک سعی بر جذاب کردن برنامه داشت، که مجید صالحی در قسمت هایی تلاش می کرد به نحوی جلوی او را بگیرد تا برنامه از دستش خارج نشود، قسمت جالب این برنامه حضور فردی به عنوان مسئول سازمان بود که سعی در تذکر دادن به آنها داشت و در زمان هایی از اجرای برنامه در استودیو حضور می یافت و مطالبی را به مجید صالحی گوشزد می کرد.

قسمت دوم این برنامه نیز 10 خرداد با حضور سام درخشانی و امیر عباس گلاب پخش شد، این قسمت نیز همانند قسمت قبلی بی حاشیه نبود و در دقایقی از برنامه نام و تصویر شادمهر عقیلی در مسابقه سانسور شد که با واکنش جالب امیر عباس گلاب مواجه شد و مجید صالحی سعی در پوشش آن داشت.

قسمت سوم برنامه «ام شو» نیز در شنبه هفته ای که گذشت با حضور رضا صادقی و شاهرخ استخری پخش شد، این قسمت نیز با اجرای قطعه «زندگی آی زندگی» به حاشیه کشیده شد و موجب شد تا این قسمت از برنامه در اکسپلور اینستاگرام دست به دست بچرخد، رضا صادقی خواننده مطرح پاپ موسیقی به بازخوانی قطعه ماندگار «زندگی آی زندگی» از ساخته‌های جهانبخش پازوکی که پیش از این توسط خوانندگان بسیاری اجرا شده بود، پرداخت.

قسمت چهارم این برنامه شنبه هفته آینده 24 خرداد 1399 راس ساعت 9 از طریق اینستاگرام به صورت زنده پخش خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که برنامه «ام شو» مجید صالحی چقدر در این زمینه موفق خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید