اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری هستید، مطمئنا تاکنون روش های زیادی را امتحان کرده اید. اما یکی ازبهترین روش ها نوشیدن آب میوه ها و ترکیباتی است که در زیر لیستی از آن ها آورده شده است. امتحان کنید و از مزایای شگفت انگیز آن ها لذت ببرید.

شیرگرم یک نوشیدنی است که در لیست کاهش وزن قرار دارد. ترکیب شیربا نارگیل، بادام، زردچوبه، جوز هندی، زنجبیل و عسل نیز مفید است. عسل و زنجبیل در تسریع متابولیسم کمک می کنند، در حالی که زردچوبه یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان قدرتمند است.

2. آب سیب و دارچین

یکی از نوشیدنی های لاغری، آب دارچین و سیب است. با جوشاندن آب و افزودن سیب، تمام مواد غذایی مهم، آنتی اکسیدان و فیبرهای غذایی سیب را دریافت کنید. سپس دارچین را برای سرعت بخشیدن به متابولیسم و از بین بردن باکتری های مضر روده، اضافه کنید.

3. عسل و لیموترش

این یک چای خواب خوشمزه است که می تواند به مدیریت وزن شما کمک کند. با یک فنجان داغ چای گیاهی (بدون کافئین) مانند بابونه شروع کرده، سپس لیمو و عسل را به آن اضافه کنید. موارد دیگری مانند اسطوخودوس وجود دارند که می توانید به این مخلوط اضافه کنید. مطالعات متعددی نشان داده اند که اسطوخودوس باعث ایجاد واکنش های شیمیایی در مغز و بهبود خواب می شود. حتی به درمان اختلالات خواب، اضطراب و افسردگی نیز کمک می کند.

4. آب آلبالو

آب آلبالو به دلیل داشتن مقدار بسیار زیاد ملاتونین (هورمون خواب) و خاصیت آنتی اکسیدانی یک نوشیدنی عالی برای کاهش وزن در هنگام خواب است. گیلاس همچنین از نظر کالری بسیار کم و از نظر آب زیاد است، بنابراین به افزایش متابولیسم کمک می کند.

5. آب گریپ فروت

گریپ فروت دارای انواع مزایای سلامتی است. نوشیدن یک لیوان قبل از غذا برای سرکوب اشتها مفید است. گریپ فروت همچنین به کنترل فشار خون و سطح چربی ها که با حفظ وزن در ارتباط هستند، کمک می کند.

6. سرکه سیب با عسل

این نوشیدنی ممکن است چندان جذاب و خوش طعم نباشد، اما مطالعات نشان داده اند افرادی که به طور مرتب سرکه سیب مصرف می کنند، کاهش وزن سریعتری دارند. این ترکیب اسیدی دارای خواصی است که به کاهش سطح انسولین، بهبود سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی کمک می کند. یک قاشق چایخوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری عسل و مقداری دارچین با آب ترکیب کنید و میل نمایید.

7. زعفران

زعفران خواص دارویی زیادی دارد. از خواص آفریزیساک و درمان افسردگی گرفته تا خواص درمانی بالقوه سرطان. این گل به دلیل خصوصیات درمانی آن در سطح جهانی مشهور است. زعفران همچنین به کاهش وزن و مهار اشتها کمک می کند. زعفران را می توان با شیر بادام، چای، لیمو و عسل ترکیب کرد.

1. شیر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید