در این مطلبِ نکته های پزشکیِ سلام نو به برخی از مواردی اشاره می کنیم که قطعا مفیدِ فایده است...پس با ما همراه باشید...

خوابِ بدون گوشی همراه

تلفن های همراه با وجود فواید دارای مضراتی نیز هستند.

تلفن های همراه نوری دارند که باعث می شود ترشح ملاتونین دچار اختلال شود و خواب افراد را به هم می زند و باعث می شود که فرد به بیماری های جسمی و روحی بسیاری مبتلا شود.

پس موقع خوابیدن،تلفن همراه را از خود دور کنید.

خواب بدون شام ممنوع

باید حتما وعده شام را میل کنید زیرا اگر شام نخورده به رختخواب بروید، پس از این که صبح ها از خواب بیدار می شوید قند خونتان کاهش یافته و این افت باعث می شود که خسته و بی حوصله باشید.

خشک کن های باکتری زا

نتایج برخی از پژوهش ها نشان می دهد که خشک کن هایی که در توالت ها وجود دارند، هنگام روشن شدن باعث جذب باکتری ها و ذرات مدفوع به درون خود می شوند و پس از این که افراد قصد استفاده کردن از آن ها را دارند و دستان خود را زیر آن ها قرار می دهند تا خشک شوند،خشک کن ها باکتری ها را به سطح پوست وارد می کنند.

مصرف سریع میوه ها هنگام پوست کندن

هنگامی که میوه ها را پوست می کَنید و می بُرید باید سریع بخورید؛ زیرا اگر میوه ها مدت زمان طولانی حتی در ظرف های کاور شده نگه داشته شوند نه تنها ارزش و فایده خود را ازدست می دهند بلکه ویتامین های آن ها هم ازبین می روند.

خوردن برنج پخته سرد ممنوع

هنگامی که برنج را می پَزید و درون ظرفی در یخچال قرار می دهید، هرگز آن را به صورت سرد میل نکنید زیرا باکتری باسیلوس در آن رشد کرده که باعث بروز استفراغ و اسهال می شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید