همایون سامه یح نماینده کلیمیان در مجلس یازدهم  اعلام کرد: هیچ خسارتی به زیارتگاه «اِستر و مُردخای» در همدان به وجود نیامده است.

به گزارش سلام نو و به نقل از خبرآنلاین، نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم در بازدید از این زیارتگاه گفت: برخلاف شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها کوچک‌ترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «اِستر و مُردخای» به وجود نیامده‌است.

همایون سامه یح، که ظهر یکشنبه با همراهی فرماندار شهرستان همدان از بخش‌های مختلف آرامگاه استر و مردخای بازدید می کرد، افزود: شایعاتی مبنی بر آتش سوزی گسترده و تخریب آرامگاه استر و مردخای در چند روز گذشته منتشر شد ولی آنچه امروز مشاهده  می‌کنیم برخلاف شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها است.

وی با اعلام اینکه کوچک‌ترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «اِستر و مُردخای» به وجود نیامده‌ است، خاطرنشان کرد: اقلیت‌های مذهبی به ویژه کلیمیان زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت‌های همه جانبه از سوی دولت در این کشور زندگی می‌کنند و شکرگزار خدمات دولت و نظام به جامعه کلیمیان هستند.

رئیس انجمن کلیمیان تهران تصریح کرد: زیارتگاه استر و مردخای به  طور کامل سالم است و تنها در گوشه‌ای مختصری دود مشاهده شده که خارج از این مجموعه بوده و آن هم در حال بررسی است و این موضوع از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بزرگنمایی شده و اقدام به تبلیغ منفی علیه این کشور کردند.

نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم تاکید کرد: جامعه ایرانیان یهودی و کلیمی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دشمنان جمهوری اسلامی ایران از آنها به عنوان ابزاری برای دستیابی به مقاصد منفی خود استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید