بعضی روزها تمرینات را عالی انجام می دهید، اما بعضی روزها تمرینات تان به خوبی انجام نمی شوند. عدم رعایت آداب صحیح باشگاه می تواند حتی در بهترین تمرین برنامه ریزی شده تداخل ایجاد کند. در اینجا لیستی از کارهایی که حین تمرین در باشگاه باید انجام دهید، آورده شده است.

1. تمیز باشید

تمیز باشید، به عبارت ساده، تجهیزات خود را بعد از استفاده، پاک کنید. این روزها، بیشتر سالن های بدنسازی برای شما این امکان را فراهم می کنند. اگر متوجه شدید در باشگاه وسایل و تشک ها تمیز نیستند، پس حتما حوله شخصی خود را بیاورید و زیر آن ها قرار دهید.

2. سازمان یافته و مرتب باشید

وزنه ها را در جای مناسب قرار دهید. هیچ چیز ناامید کننده تر از جستجوی دمبل دیگر 10 کیلویی نیست. اگر قصد استفاده از یک قطعه تجهیزات را دارید، آن را در جای مناسب قرار دهید. حضور در منطقه همان کاری است که همه در تلاش هستند، انجام دهند. بنابراین این به کاهش تأخیر و حواس پرتی های ناخواسته کمک می کند.

3. به کسی خیره نشوید

سالن ورزشی مکان مناسبی  برای رصد کردن دیگران نیست. این کار ممکن است موجب سوء تفاهم وتنش در باشگاه شود.

4. از گرفتن عکس زیاد پرهیز کنید

بعضی از سالن های بدنسازی عکس گرفتن را ممنوع می کنند. به جای شکایت ازاین قوانین در خانه عکس بگیرید. در گرفتن عکس باهوش باشید. یک یا دو عکس باید کافی باشد.

5. با تازه کارها مهربان باشید

یک لبخند دوستانه و یک سلام ساده به صمیمیت اعضاء باشگاه کمک می کند.

6. از خوردن و آشامیدن در باشگاه پرهیز کنید

به عنوان یک قانون کلی، از خوردن و آشامیدن به استثناء آب در باشگاه خودداری کنید. آب زیاد بنوشید، اما معده خود را خالی نگه دارید.

7. از اسپری زیاد هنگام تعریق استفاده نکنید

بدن خود را با عطر بیش از حد، اسپری بدن یا دئو دورانت پوشش ندهید. قبل از رفتن به ورزشگاه از عطرزدن خودداری کنید.

8. مشاوره ناخواسته ندهید

مشاوره ناخواسته ندهید مگر در مواردی که از شما مشاوره خواسته شود. یک مربی مجرب با دانش و تجربه می تواند نکات لازم را تذکر دهد.

9. میکروب ها را به اشتراک نگذارید

بیماری خود را با دیگران به اشتراک نگذارید. میکروب های خود را در خانه نگه دارید. اگر سرفه، استفراغ، تب یا اسهال دارید در خانه بمانید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید