قبل از تصمیم گیری در مورد پلتفرم برای سرمایه گذاری ، نباید تنها بررسی ها و رتبه بندی های ارائه شده توسط سیستم عامل های مختلف را بررسی کنید. حتی اگر یک صندوق توسط اکثر سیستم عامل ها پیشنهاد شود ، ممکن است هنوز مناسب شما نباشد. بنابراین ، گذشته از عملکرد و هزینه ، ارزیابی مناسب بودن برای مبتدیان تعیین کننده است.

اگر به تازگی روش سرمایه گذاری خود را آغاز کرده اید ، و یا تازه کار هستید و حساب دمو باز کرده اید به نظر نمی رسد درک کنید کدام یک از پلتفرم های بیشمار جهت سرمایه گذاری شما مناسب تر است . کجا باید سرمایه گذاری کنید؟ در بازارهای انگلیس یا آمریکا؟ احتمالاً ، بازارهای نوظهور برای این اهداف بهترین هستند. حتی اگر در زمینه معاملات سهام در پلتفرم فارکس تایم  یا هر سرمایه گذاری دیگری تجربه ای دارید ، میتوانید از لیست زیر که بر اساس ارزیابی تحلیلگران بازار تهیه شده است استفاده نمایید .

این مهم است که درک کنیم که بودجه ارائه شده در لیست به طور فعال اداره می شود.

این یعنی چی؟ یک مدیر پلتفرم یا حتی تیمی از مدیران وجود دارد که به طور دائم در تلاش هستند تا در صورت وجود چنین مواردی ، سهام موجود در صندوق را تغییر دهند. با این حال ، این منجر به یک OCF (ایستادگی در مورد پرداختهای در حال اجرا) میگردد که برای سرمایه گذاران پلتفرم  بیشتر  ردیابی می شود .

بودجه توصیه شده توسط اکثر سیستم عامل ها

قبل از تصمیم گیری در مورد پلتفرم برای سرمایه گذاری ، نباید تنها بررسی ها و رتبه بندی های ارائه شده توسط سیستم عامل های مختلف را بررسی کنید. حتی اگر یک صندوق توسط اکثر سیستم عامل ها پیشنهاد شود ، ممکن است هنوز مناسب شما نباشد. بنابراین ، گذشته از عملکرد و هزینه ، ارزیابی مناسب بودن برای مبتدیان تعیین کننده است.

موقعیت های ویژه Lion Trust

شش مورد از نه سیستم عامل توصیه می شود ، امکان سرمایه گذاری در شرکت های FTSE All-Share را فراهم می کند به این معنی که امکان سرمایه گذاری در رشد سرمایه بلند مدت در هر شرکت از بازار دنیا را که در لیست  ذکر شده است را فراهم می کند. سهام OCF 0.89٪ است.

سرمایه گذاران استوارت آسیا و اقیانوس آرام

این صندوق با همان تعداد سیستم عامل توصیه شده است ، اما به استثنای ژاپن ، در کشورهای آسیایی از جمله استرالیا نیز سرمایه گذاری می کند. هدف اصلی سرمایه گذاری در شرکت های متوسط ​​و بزرگ است که توسعه پایدار کشورهایی را که شرکت ها در آن مستقر و فعالیت می کنند ، به ارمغان خواهد آورد. مقدار OCF آن 0.88٪ است.

درآمد قاره اروپا BlackRock

هدف اصلی صندوق دستیابی به سطح درآمدی است که بالاتر از متوسط ​​سرمایه گذاری در سهام بدون نیاز به فدا کردن رشد بلند مدت سرمایه است. همچنین توسط شش سیستم عامل توصیه می شود ، OCF آن 0.92٪ است.

درآمد جهانی آرتمیس

این صندوق توسط پنج سیستم عامل برتر توصیه می شود. پروفایل متنوع آن فرصت های سرمایه گذاری و چشم انداز رشد در بیش از 25 کشور جهان را فراهم می کند. سهم شرکت های انگلستان نسبتاً کم است. مقدار OCF 0.83٪ است.

بیلی گیفورد ژاپنی

همانطور که از نام این صندوق پیداست ، آن را به بازار ژاپن متمرکز کرده است که در بین کشورهای پیشرفته پیشرو است. اگر به دنبال یک سرمایه اصلی ژاپنی برای متنوع سازی سبد سرمایه گذاری خود هستید ، این صندوق در نظر دارد 50 تا 60 شرکت با پتانسیل بلند مدت برای رشد را شناسایی کند. OCF 0.62٪ است.

Barings europe اعتماد را انتخاب می کند

بی درنگ ، لازم به ذکر است که در حال حاضر این صندوق برای کسانی که مایل به پیوستن هستند ، بسته است. این صندوق از ناکارآمدی بازار و سهام نادرست بهره می برد. OCF آن 1.55٪ است. این صندوق توسط نیکلاس ویلیامز ، کالین ریدلز و رزماری سیمونز اداره می شود.

درآمد جهانی BNY Mellon

این صندوق بیشتر روی سرمایه گذاری در اوراق بهادار جهانی تمرکز دارد. هدف اصلی درآمد جهانی BNY ملون تولید توزیع سالانه و همچنین رشد بلند مدت سرمایه است. OCF 0.8٪ است.

پیوند استراتژیک Janus Henderson

این صندوق برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در اوراق قرضه هستند انتخاب خوبی خواهد بود. از بین بازده بالا ، دولتی بودن  ، درجه سرمایه گذاری و سایر اوراق قرضه را انتخاب کنید. این صندوق امکان سرمایه گذاری در سهام را نیز فراهم می کند. این صندوق با داشتن OCF 0.68٪ ، توسط پنج سیستم عامل توصیه شده است.

درآمد بازارهای نوظهور JP Morgan

این صندوق امکان سودآوری در سرمایه گذاری های بلند مدت را فراهم می کند.هدف اصلی سودآوری از سرمایه گذاری در سهام و اوراق بهادار مربوط به سهام شرکتها در هر زمینه اقتصادی از بازارهای نوظهور است.

Man GLG Japan Core Alpha

این صندوق برای سودآوری از سرمایه گذاری در اوراق بهادار سهام شرکتهای تحت نظارت ژاپن سود می برد . بیشتر اینها شرکت هایی از بازارهای سهام ژاپن هستند که در اوراق بهادار این صندوق سرمایه گذاری می کنند. OCF آن 0.90٪ است.

TM Crux موقعیت های ویژه اروپا

این صندوق در نظر دارد شرکت های اروپایی ، به استثنای انگلستان ، که توسط متخصصان اداره می شود ، با قیمت های جذاب ، برای ورود بالا پیدا کند ، اما از نظر سرمایه خیلی فشرده نیست. OCF صندوق 0.86٪ است.

هشدار

لیست صندوقها بر اساس توصیه های 9 سیستم عامل برتر بنا شده است ، با این حال ، به هیچ وجه کامل نیست.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید