قسمت آخر سریال 26 قسمتی «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، در این هفته منتشر خواهد شد، این سریال که با ترکیب بازیگران مطرح سینما و تئاتر در روزهای پایانی پخش خود به سر می برد، به خوبی توانسته نظر مخاطبین را به خود جلب کند و در صورت موافقت عوامل فصل جدید آن به مرحله تولید خواهد رسید.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر | مرتضی کوه مسکن : قسمت آخر سریال اکشن اجتماعی «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه کنندگی صادق یاری و نویسندگی مشترک علی اصغری و مهرداد کوروش‌نیا هفته جاری توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.

سریال «کرگدن» با ترکیبی از بازیگران مطرح سینما و تئاتر پس از گذشت 6 ماه از پخش، به یکی از سریال های پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بدل شده است و شنیده ها حاکی از آن است که در صورت موافقت تهیه کننده این سریال فاز دوم این سریال به زودی در مرحله پیش تولید قرار خواهد گرفت.

با نگاه به ترکیب بازیگران این سریال می توان به این نتیجه رسید که عوامل این سریال ترکیبی از بازیگران مطرح سینما نظیر : مصطفی زمانی، پانته آ پناهی ها، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، نادر فلاح، کاظم سیاحی، هدی زین العابدین در کنار بازیگران مطرح و پرکار تئاتری نظیر پوریا رحیمی سام، الهام کردا، بانیپال شومن، مجید آقا کریمی، مهدی کوشکی و ... است.

بیشتر بخوانید :

معرفی و بررسی سریال «کرگدن»/ «کرگدن» سریالی جذاب و پر از تعلیق

داستان سریال «کرگدن» پیرامون زندگی پنج جوانی است که به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند و …

مصطفی زمانی بازیگر 37 ساله و پرکار سینما و تلویزیون که کار خود را با بازیگری در سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی فرج الله سلحشور آغاز کرد، بعد از بازی در سه فصل سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی این دومین تجربه وی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، بازیگر نقش نوید سریال «کرگدن» سابقه بازی در فیلم و سریال های شاخصی نظیر : «در چشم باد»، «ملکه»، «بدرود بغداد»، «آل»، «قصه پریا» و ... را در کارنامه هنری خود دارد، لازم به ذکر است که سریال «کرگدن» اولین تجربه همکاری وی با کیارش اسدی زاده محسوب می شود.

سارا بهرامی دیگر بازیگر 37 ساله سریال «گردن» نیز کار خود با تئاتر آغاز کرده و پس از سریال «ساخت ایران2» به کارگردانی محمد حسین لطیفی، این سریال دومین تجربه وی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، بازیگر نقش رها سریال «کرگدن» سابقه بازی در فیلم و سریال های شاخصی نظیر : «پرده نشین»، «پروانه»، «هزارپا»، «یک عاشقانه ساده»، «دارکوب» و ... را در کارنامه بازیگری خود دارد و سریال «کرگدن» اولین تجربه همکاری وی با کیارش اسدی زاده محسوب می شود.

پانته آ پناهی ها بازیگر 42 ساله سینما و تلویزیون که کار خود را از تئاتر آغاز کرد، بعد از بازی در دو فصل سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و سریال «قلب یخی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی این دومین تجربه وی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، بازیگر نقش ونوشه عظیمی سریال «کرگدن» سابقه بازی در فیلم و سریال های شاخصی نظیر : «بانوی عمارت»، «نفس»، «خروج»، «درخونگاه» و ... را در کارنامه هنری خود دارد و سریال کرگدن دومین همکاری پس از فیلم سینمایی «گس» با کیارش اسدی زاده محسوب می شود.

ستاره پسیانی فرزند آتیلا پسیانی دیگر بازیگر تئاتری سریال کارگردان می باشد که کار بازیگری را درکنار پدرش از تئاتر آغاز کرده و اکنون به یکی از بازیگران پرکار سینما بدل شده و بعد از سریال «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری و سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی، بازی در نقش نازنین سریال «کرگدن» سومین تجربه وی در شبکه نمایش خانگی و اولین تجربه همکاری با کیارش اسدی زاده محسوب می شود.

نادر فلاح دیگر بازیگر سریال «کرگدن» است که همانند سایر بازیگران با تئاتر نام خود را بر روی زبان ها انداخت و که در اکثر فیلم ها به عنوان نقش مکمل ظاهر شده است در این سریال در نقش طاهر پدر مصطفی زمانی و ستاره پسیانی به ایفای نقش پرداخته است و پس از سریال «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی سریال «کرگدن» دومین تجربه بازی وی در شبکه نمایش خانگی و اولین تجربه با کیارش اسدی زاده را رقم زده است.

مهدی کوشکی بازیگر 40 ساله تئاتری نقش کوروش سریال «کرگدن» که این روزها با ازدواجش با ریحانه پارسا در دوران قرنطینه، نامش حسابی بر سر زبان ها است و سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی وی این روزها همزمان با سریال «کرگدن» در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است، وی سابقه بازی در فیلم های شاخصی نظیر : «لانتوری»، «فروشنده»، «مسخره باز»، «شاه کش» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

سایر عوامل سریال «کرگدن» عبارتند از : کارگردان : کیارش اسدی زاده، مجری طرح: مهدی یاری، ، نویسندگان: علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، مشاور تهیه: دکتر محمدعلی حسین نژاد، مدیر تولید: وحید مرادی، مدیر صدابرداری: بابک اردلان، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: مرجان گلزار ، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، طراح گریم: امیر ترابی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: رضا بختیاری نیک، برنامه ریز: محمد ثقفی، منشی صحنه: مارال فتحی، دستیار اول کارگردان: مهران شهرآشوب، موسیقی: علی شهبازی، فیلمبردار: بهروز سیفی، عکاس: حبیب مجیدی، دستیار دوم کارگردان: محمدامین رضوی، مدیر تدارکات: وحید دمنده، جلوه های ویژه بصری: حسن ایزدی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، طراح حرکات اکشن: ارشا اقدسی ، فیلمبردار پشت صحنه: علی حمدخدا، مدیر روابط عمومی و مشاور فضای مجازی: منصوره بسمل، تهیه کننده: صادق یاری

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید