سریال «پدر پسری» محمدرضا حاجی‌ غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی ، محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما و ستاد کل نیروهای مسلح از شنبه ششم اردیبهشت 1399، مصادف با شب اول ماه مبارک رمضان از ساعت 20:30 بر روی آنتن شبکه سه رفته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : سریال «پدر پسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌ غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی از ششم اردیبهشت 1399 پس از اتمام  سریال «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی محمد صالحیان جایگزین این سریال شده است و هر شب راس ساعت 19:00 از شبکه پنج  سیما پخش می گردد و تکرار سریال نیز در دو نوبت ساعت 11 شب و 1 بامداد می باشد.

سریال «پدرپسری» که یک سریال اپیزودیک و در قالب طنز موقعیت محسوب می شود، به کارگردانی محمدرضا حاجی‌ غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در 40 قسمت 30 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه پنج سیما تولید شده است و پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه پنج سیما ادامه خواهد داد.

در برنامه کنداکتور عید صدا و سیما قرار بر این بود که سریال «پدر پسری» در ایام نوروز از شبکه پنج  سیما پخش گردد و سریال «رعد و برق» با ماجرای سیل های اخیر کشور به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی در ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما پخش شود، که به دلیل آماده نبودن سریال «پدر پسری»، سریال «میانبر» جایگزین این سریال برای پخش در ایام نوروز گردید.

بیشتر بخوانید :

معرفی و بررسی سریال «زیر خاکی» / طنزی در بستر دوران پهلوی و انقلاب اسلامی

معرفی و بررسی سریال «بچه مهندس 3» / سریالی با دغدغه جوانی

معرفی و بررسی سریال «سرباز» / اولین تجربه هادی مقدم دوست در کارگردانی سریال

نگارش فیلمنامه سریال «پدر پسری» محصول مشترک قلم احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است که بر اساس کتاب «آخرین نشان مردی» نوشته مهرداد صدقی اقتباس کرده اند و ماجرای این سریال ۴۰قسمتی، پیرامون مردی بازنشسته است که برای اوقات فراغت خود دنبال سرگرمی می گردد و ...

کتاب طنز «آخرین نشان مردی» نوشته مهرداد صدقی، روایت کننده زندگی پسری به نام حامد می باشد، حامد که در کتاب «آخرین نشان مردی» دانشجو و در حال نوشتن پایان نامه خود است و هر روز و در هنگام نوشتن پایان نامه اتفاقات و بحث های جالبی پیرامون حامد اتفاق می افتد که روند نوشتن پایان نامه را تحت تاثیر خود قرار می دهد و ...

بازیگران شاخصی همچون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری  و یدالله شادمانی و ... در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

محمدرضا حاجی غلامی که پیش از این ساخت دو فیلم کوتاه با عنوان های «سلام» و «لکنت» را در پرونده کاری خود داشت و توانسته بود با این دو فیلم جایزه های مختلفی را از جشنواره های متعددی دریافت کند برای اولین بار در قامت کارگردان پشت دوربین یک سریال با عنوان «پدر پسری» قرار گرفته است.

تهیه کنندگی سریال «پدر پسری» را رضا جودی تهیه کننده پر کار این روزهای سینما و تلویزیون بر عهده دارد، پخش سریال «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی به تازگی از شبکه سوم سیما پایان یافته بود، رضا جودی تهیه کنندگی فیلم و سریال های شاخصی نظیر : «اغماء»، «دوران سرکشی»، «صاحبدلان»، «لیسانسه ها»، «لیسانسه های 2» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

سایر عوامل اصلی سریال «پدر پسری» عبارتند از : تهیه‌کننده: رضا جودی، کارگردان: محمدرضا حاجی‌غلامی، تصویربردار: رامین راستجو، تدوین: مهدی جودی٬ تولید: آریا اردستانی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، برنامه‌ریز: افشین سنگ‌چاپ، طراح صحنه: مرتضی پورحیدری، صدابردار: بابک نیازی، موسیقی: حمیدرضا صدری، گریم: احسان روناسی، دستیار کارگردان: حسن یاسائی، منشی صحنه: مریم روزبهانی، روابط عمومی: بهنام توفیقی، عکاس: سمیرا بختیاری.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید