۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 47431310

پیلاتس می تواند به شما کمک کند که قوی، سالم و شاد باشید. برای یادگیری آن هرگز دیر نیست، اما آیا پیلاتس برای شما مناسب است؟ اگر شما نسبت به این روش محبوب کنجکاو یا محتاط هستید، به همه چیزهایی که می خواهید بدانید در زیر پاسخ داده شده است.

چه نوع تمرینی پیلاتس است؟

پیلاتس، نوعی ورزش است که باعث تقویت تنفس عمیق و کشش ملایم می شود تا قدرت، تعادل و تحرک را تقویت کند. این تمرینات شکم، پایین کمر، کف لگن و باسن شما را هدف قرار می دهد اما برمناطق دیگر بدن نیزتاثیر خواهد داشت.

تفاوت پیلاتس و یوگا چیست؟

هر دو آن ها شامل همگام سازی بدن با نفس هستند و یک کشش زیبا و طولانی  مدت را ارائه می دهند. پیلاتس از یوگا فعال تر است و مراقبه بخشی از آن است. این ورزش بسیارچالش برانگیزتر از یوگا است.

به طور خلاصه، در یوگا نکات ایستایی دارید. در پیلاتس سرعت ثابت خود را حفظ می کنید. تکنیک های تنفس نیز در پیلاتس متفاوت است. بعد از یوگا، ممکن است بخواهید به آرامی روز خود را سپری کنید، در حالی که پس از پیلاتس احساس انرژی زیادی می کنید.

آیا با انجام پیلاتس می توان وزن خود را کاهش دهید؟

حرکات کوتاه و تکراری پیلاتس باعث می شود قلب شما مرتب در حال پمپاژ باشد، بنابراین قطعاً مقداری کالری می سوزانید. این حرکات کوچک همچنین عضلات را از صورت تا انگشتان پا درگیر می کنند. دردهایی که روز بعد احساس خواهید کرد به این معنی است که ماهیچه های شما در حال بهبود هستند  و تمرینات موثر بوده اند.

برخلاف دویدن و سایر تمرینات پر فشار، پیلاتس فشار را بر روی همه مفاصل  به یک اندازه وارد می کند. پیلاتس نزدیک به زمین انجام می شود. شما در حالت نشسته، دراز و تعادل، یا به پشت می توانید تمرینات کششی را انجام دهید.

مزایای دیگر پیلاتس چیست؟

تمرینات پیلاتس اغلب برای کاهش فشار عضلات، سفتی مفاصل و کمردرد و همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدگی توصیه می شود. اگر هر یک از این مسائل را دارید، قبل از انجام تمرینات پیلاتس، ابتدا با ارائه دهنده خدمات بهداشتی مشورت کنید.

چگونه با پیلاتس شروع کنید؟

بهتر است از یک مربی معتبر، پیلاتس یاد بگیرید تا شما را با استفاده از فرم صحیح، گام به گام راهنمایی کند. شما همچنین می توانید یک تمرین پیلاتس موثر و راحت در خانه داشته باشید. فقط کفش های مناسب را انتخاب کرده و مربی خود را روی صفحه دنبال کنید.

فارغ از سن و توانایی تان، یادگیری پیلاتس آسان است. می توانید سرعت خود را انتخاب کنید، دمبل سبک اضافه کنید یا کشش های خود را برای سوخت و ساز بهتر بیشتر کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید