فیفا اعلام کرد که به منظور حمایت از فدراسیونهای عضو در مقابل شیوع ویروس کرونا، مبلغ 150 میلیون دلار کمک می کند.

به گزارش سلام نو، فیفا اعلام کرد در روزهای آینده به فدراسیونهای عضو مبلغ 150 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد تا از آنها در مقابل بحران ناشی از اپیدمی کرونا حمایت کند. جیانی اینفانتینو رئیس فیفا اعلام کرد فیفا وظیفه دارد از کسانی که در این بحران با نیازهای مبرم مواجه هستند محافظت کند.

فیفا امروز اعلام کرد که بخش دوم هزینه عملیاتی سالهای 2019 و 2020 به 211 فدراسیون عضو فیفا پرداخت خواهد شد. بخش دوم هزینه‌های عملیاتی سال 2020 میلادی قرار بود طبق برنامه تیرماه امسال پرداخت شود ولی فیفا تصمیم گرفت برای کمک به فدراسیوهای عضو و حمایت از فوتبال در مواجهه با بحران کرونا این مبلغ را زودتر پرداخت کند. فیفا می‌گوید این مبلغ ظرف روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

هر یک از فدراسیونهای عضو فیفا 500هزار دلار دریافت خواهند کرد. به غیر از این، مبالغ دیگری که بر اساس ارزیابی هزینه‌های عملکردی به عهده فیفا باشد به فدراسیونها پرداخت می‌شود.

در حالت عادی، پرداخت کامل این هزینه‌ها تنها در صورتی انجام می‌شود که فدراسیوهای عضو بتوانند به فیفا از  بابت برآورده کردن برخی شروط و معیارها اطمینان بدهند. ولی فیفا حالا به این نتیجه رسیده که برای کمک به فوتبال در بحران کرونا بهتر است با ارائه یک برنامه سریع، معیارها را  کنار بگذارد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید