۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: 46716014

رالسوما، ستاره سوری الاهلی عربستان بالاخره از پسر خود رونمایی کرد، اتفاقی که با استقبال دنبال کنندگانش در اینستاگرام رو به رو شد.

در حالی که این روزها ستاره های دنیای فوتبال بالاجبار در خانه های خود به سر می برند، اغلب به دنبال راهی برای ایجاد جذابیت برای فالوئرهای خود هستند.

به گزارش سلام نو، شیوع ویروس کرونا و قطع نشدن زنجیره آن در نقاط مختلف دنیا باعث شده تا کماکان بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال همچنان خانه نشین شوند و به دوران قرنطینه خود ادامه دهند. مسئله ای که باعث شده تا هر روز تصاویر ویژه ای از ستاره های فوتبال از اقصی نقاط دنیا در صفحات اجتماعی ببینیم.

تصاویر مورد نظر غالبا از چالش های مختلف طراحی شده برای تشویق مردم به خانه نشینی  باشند. در این میان البته این خانه نشینی آنقدر برای برخی ها تکراری شده که ممکن است از اتفاقاتی در زندگی شخصی خود پرده برداری کنند و یا تصاویری از روزهای با خانواده بودن را وارد محفل خود و فالوئرهایشان کنند. اتفاقی که باعث شده حتی فوتبالیستی کاملا خونسرد و البته کم احساسی مانند عمرالسوما، ستاره سوری الاهلی عربستان نیز دست حرکتی بزند. عمر السوما در پست مورد نظر که آن را در صفحه اجتماعی فیس بوک خود منتشر کرده است از هوادارانش خواسته تا بگویند محمد، پسر ستاره سوری ها به وی شباهت دارد یا خیر که البته مطابق انتظار اغلب آرا از شباهت پدر و پسر سوما می گوید. پسری که می توان گفت برای اولین بار از چهره وی توسط پدرش پرده برداری شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید