۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 46695910

در کنار تمام برنامه ریزی های جشن عروسی، اکنون باید لباس مناسب را در بازار جست و جو کنید. جستجوی لباس مناسب می تواند بسیار وقت گیر باشد. اما اگر به دنبال مد روز هستید، در اینجا داغترین مدل های  لباس عروس سال 2020 آورده شده است.

چاپ  گل ها و شکوفه ها

چاپ گل های بهاری ممکن است زیبا به نظر برسد، اما وقتی نوبت به لباس عروسی سال 2020 می رسد، شما قبلاً هرگز ترکیبی مانند این را ندیده اید. پرده های گلدار یا سفره های قدیمی مادربزرگ را فراموش کنید. عروس مدرن امروز می خواهد که کمی عاشقانه پیش برود لباس های عروسی گلدار، گزینه های متنوعی برای این امر خواهند بود.

لباس عروس نقره ای و نباتی

باشکوه ترین لباس های عروس سفید، نباتی و حتی نقره ای خواهند بود. این نوع رنگ ها بسیار مورد علاقه بوده و از مد نخواهند رفت.

کاربرد هنرهای انتزاعی در لباس عروس

استفاده از لباس عروس چیز جدیدی نیست، اما در سال 2020 ، انتظار می رود که طراحان جلوه و زیبایی بیشتری به آن بدهند. یک لباس عروس می تواند مانند یک اثر هنری انتزاعی به نظر برسد.

لباس های توری

در مقابل لباس عروس با شکوه، لباس توری و حریری قراردارد. این نوع لباس ها برای مراسم عروسی خصوصی گزینه های خوبی هستند. برای پوشیدن این نوع لباس ها به لباس های زیر مناسب نیز نیاز دارید. اما اگر بدن نما بودن آن ها موجب می شود تا از انتخاب شان صرف نظر کنید، می توانید با خرید لباس یا آستری مناسب یک لایه داخلی محافظ  برای آن ایجاد کنید.

لباس عروس با آستین پف دار

امروزه آستین های پف دار، بسیار قابل توجه هستند، اما این نوع سبک برای عروس هایی  که  به دنبال کارهای هنری و تئاتری هستند، مناسب است.

کت و شلوار ویژه عروس

این نوع  لباس های شیک برای افرادی که به دنبال سبک های ساده هستند و پوشیدن پیراهن های بلند را دوست ندارند مناسب است. کت و شلوارهای تزیین شده با تور و گل های ساتن نمونه های زیبا و مدرنی هستند که توسط طراحان به شکل ها ی متنوع و شیک طراحی می شوند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید