۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 45634653

سردار عبداله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف 1110 کیلو مرفین و تریاک از جاساز بار گچ در یک کامیون خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

عکس تزئینی است

به گزارش سلام نو، فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از یک تن و 110 کیلو گرم انواع موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس استان قم خبر داد.

سردار عبداله حسنی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و طولانی مدت بر روی عناصر اصلی تهیه و حمل مواد مخدر در سطح کشور از انتقال محموله ای سنگین مطلع شدند.

وی افزود: پلیس در بررسی های بعدی خود مشخص کرد قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به مقصد یکی از استان‌های شمال غربی کشور را دارند.

سردار حسنی از هماهنگی‌های صورت گرفته پلیس استان با ماموران انتظامی در استان قم و تشکیل تیم ویژه در این خصوص خبر داد و گفت: مسیرهای تردد احتمالی این محموله تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس درآمد.

این مسئول ارشد انتظامی استان تصریح کرد: روز گذشته یک دستگاه کامیون در محورهای مواصلاتی استان قم شناسایی و متوقف شده است.

وی از کشف یک تن و 110 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر شامل؛ 448 کیلو و250 گرم تریاک و 662 کیلو 650 گرم مرفین که جاساز شده در بار گچ این خودرو بوده، خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این راستا دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به توقیف خودرو مذکور پس از هماهنگی‌های لازم قانونی گفت: پرونده تکمیلی به همراه فرد دستگیر شده به مرجع قضائی ارسال شد

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید