فروش مواد مخدر در سوپرمارکتی در رباط کریم تهران و شاهین شهر اصفهان به سوژه رسانه ها بدل شده است.

فروش عجیب مواد مخدر در سوپر مارکت محله در تهران و اصفهان! + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی کیان مهر: مأموران انتظامی شهرستان با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی ۲ خرده فورش مواد مخدر شدند که در یکی از محلات شاهین شهر(استان اصفهان) در پوشش کار در یک سوپر مارکت اقدام به فروش مواد مخدر به جوانان می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه(استان اصفهان) از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر که در پوشش کار در سوپر مارکت اقدام به فروش مواد افیونی می‌کردند خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر در این خصوص اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی ۲ خرده فورش مواد مخدر شدند که در یکی از محلات شاهین شهر در پوشش کار در یک سوپر مارکت اقدام به فروش مواد مخدر به جوانان می‌کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ متهم در مغازه دستگیر و در بازرسی ماموران پلیس از محل چند بسته مواد افیونی آماده فروش که به صورت بسیار ماهرانه ای در این واحد صنفی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به پلمپ این واحد صنفی و تحویل متهمان به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با خرده فروشان مواد مخدر با مشارکت و همراهی مردم عزیز تأکید و از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید