رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به آمار بالای سرقت در استان گفت: در موضوع سرقت استان وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش سلام نو،  حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با فرمانده انتظامی استان، افزود: حضور نیروی انتظامی در سطح جامعه مایه آرامش، امنیت و نظم عمومی است، لذا حفظ شانیت، سلامت و اقتدار نیروی انتظامی مورد تاکید است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های انجام گرفته توسط فرمانده سابق انتظامی و تبریک انتصاب سرهنگ جهانبخش به فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان زنجان را نشان از اعتماد مرکز به ایشان و برخورداری از تجارب ارزشمند در استان‌های مختلف برای خدمت به نظام بیان کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیاز به شتاب بیشتر هستیم، ادامه داد: باید با افرادی که نظم عمومی را بر هم می‌زنند برخورد مناسب، بازدارنده و عبرت‌آموز صورت گیرد و هزینه‌ها را برای برخورد با این افراد بالا برد و حضور به موقع نیروی انتظامی در سرصحنه‌ها و تحویل به‌موقع افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت جامعه برای اعمال قانون در مجموعه قضایی با سرعت انجام شود.

وی با اشاره به آمار بالای سرقت در استان خاطرنشان کرد: در موضوع سرقت استان وضعیت خوبی ندارد که آسیب‌شناسی و علت‌یابی در این موضوع مهم در جلسات مشترک بین دو مجموعه امری ضروری است.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و مجموعه آمادگی لازم برای پیگیری امور و صدور دستورات قضایی در جهت کمک به ایجاد امنیت در استان را دارد، در حقیقت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به مثابه دو بال یک کبوتر هستند و باید با همکاری نزدیک کارها را جلو ببریم، اگر این امر محقق شد کارها توفیق خواهد داشت و در واقع راه‌های نرفته زیادی داریم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید