ابراهیم محمدولى، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بازار طلا تا 20 فروردین رسما تعطیل است به مردم توصیه مى‌کنیم که تا هفته آینده خرید اینترنتی نکنند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه فعالیت بازار طلا رسما از ٢٠فروردین به بعد آغاز خواهد شد تاکید کرد: قیمت‌هایی که برای طلا و سکه در فضای مجازی و برخی کانال ها اعلام می‌شود چندان موثق نیست.

به گزارش سلام نو ،‌ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه صنعت طلا تا روز بیستم فروردین ماه تعطیل است، اظهار کرد: از آنجا که فعالیت بازار و معاملات هنوز آغاز نشده بنابراین قیمت‌هایی که در برخی فضاها دیده می‌شود چندان موثق نیست.

محمدولی افزود: در این مدت اونس جهانی طلا نوسانات عجیب و غریب و بعضا افزایشی داشته به طوریکه طی چند روز گذشته قیمت هر اونس طلا حدود ٧٠ دلار افزایش یافته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: قیمت‌های فعلی که برای طلا و سکه در برخی کانال‌ها اعلام می‌شود چندان واقعی نیست چراکه فعلا دادوستدی انجام نشده است، ازین رو به مردم توصیه می‌کنیم که تا هفته آینده و شروع کار معاملات بازار، خریدهای اینترنتی نکنند.

وی در پایان با تشریح قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: با توجه به نرخ اونس جهانی طلا که امروز به ١٦٠٨دلار رسیده، بهای هر مثقال طلای ١٧عیار دو میلیون و ٧٧٧هزار تومان، هرگرم طلای ١٨عیار ٦٣٩هزار تومان، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید شش میلیون و ٣٦٠ و سکه طرح قدیم شش میلیون و ٣٠٠هزار تومان است.

او اضافه کرد: همچنین بهای هر قطعه نیم سکه دو میلیون و ٢١٠هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ٨٧٠ و سکه یک گرمی ٩٨٠هزار تومان است.

/اقتصاد آنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید