چون ما تیم شهرستانی هستیم و زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی‌رسند، سر ما را می‌برند و حق ما را می‌گیرند. رقابت ما با پایتخت‌نشینان عادلانه نیست و همین باعث شده است آن‌ها همیشه مدعی باشند و ما علی رغم تلاش‌های زیاد نمی‌توانیم به جایگاه آن‌ها برسیم.

سلام نو - سرویس ورزشی: دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور می‌گوید اگر قرار است لیگ ناتمام بماند، نباید به تیمی جام قهرمانی بدهند.

رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با سلام نو درباره تعطیلی لیگ و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: دوست نداشتم سال جدید این گونه شروع شود ولی این اتفاق افتاد و همه خانه‌نشین شدند. من هم مانند سایر بازیکنان تراکتور تمریناتم را در خانه پیگیری می‌کنم و آرزو می‌کنم هر چه زودتر این بلا از ایران دور شود. دلم برای بازی کردن در لباس تراکتور و ورزشگاه یادگار امام تنگ شده است و دوست دارم یک یار دیگر مقابل پرشورها بازی کنیم.

وی افزود: تعطیلی با توجه به این شرایط بهترین تصمیم بود زیرا ما بازیکنان سخت‌پوست نیستیم که بتوانیم مقابل این بیماری دوام بیاوریم. کرونا هم نشان داده با کسی شوخی ندارد و چه پیر و چه جوان و چه ورزشکار و چه آدم عادی را اسیر خود می‌کند. شاید تعطیلی لیگ به ضرر بعضی از تیم‌هایی باشد که در چند جام مختلف بازی دارند اما به هر حال جان بازیکنان از همه‌چیز مهمتر است.

مظاهری درباره این که در صورت تعطیلی لیگ چه تیمی باید قهرمان اعلام شود و کدام تیم‌ها سقوط کنند گفت: اگر لیگ قرار است نیمه تمام بماند، لیگ نیمه تمام قهرمان هم ندارد. هنوز ۹ یا ۱۰ بازی تا پایان لیگ مانده است و ممکن است کلی اتفاق دیگر بیوفتد پس نمی‌توان گفت پرسپولیس باید قهرمان شود. حداقلش این است که برای قهرمانی و برای سقوط پلی‌آف برگزار کنند تا تکلیف این فصل به این شکل مشخص شود. من مخالف این هستم که با برگزار نکردن ادامه لیگ، جام را به تیم صدرنشین بدهند؛ اگر قرار به این باشد، جام حذفی که ما تا نیمه‌نهایی بالا رفته‌ایم چه می‌شود؟ آن را هم باید به تراکتور بدهند زیرا تا مرحله بالاتری توانسته صعود کند.

او درباره شرایط تراکتور در این فصل گفت: ما فصل را بسیار خوب شروع کردیم و صدرنشین بودیم. یک مقطع ۶ یا ۷ هفته‌ای نتایج خوبی نگرفتیم و همین ما را از سایر مدعیان عقب انداخت. البته در این نتایج، اشتباهات داوری بسیار بود و تراکتور یکی از تیم‌هایی بود که به شدت از این موضوع آسیب دید. چون ما تیم شهرستانی هستیم و زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی‌رسند، سر ما را می‌برند و حق ما را می‌گیرند. رقابت ما با پایتخت‌نشینان عادلانه نیست و همین باعث شده است آن‌ها همیشه مدعی باشند و ما علی رغم تلاش‌های زیاد نمی‌توانیم به جایگاه آن‌ها برسیم.

دروازه‌بان تراکتور در پایان گفت: من از مردم خواهش می‌کنم در این روزها نه سفر بروند و نه برای دید و بازدید به خانه دوستان و آشنایشان بروند. کرونا شوخی ندارد و اولین نفر یقه عزیزانی را می‌گیرد که سن و سالی از آن‌ها گذشته لست و بدن قوی ندارند. این بار وظیفه خودمان است با این بیماری بجنگیم و نباید کم بگذاریم‌.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید