پرسپولیس بعد از برد مقابل آلومینیوم بعید است تغییراتی ‌در ترکیب خود داشته باشد و پیش‌بینی می‌شود همان ترکیب جدال اول، این بار هم انتخاب‌های یحیی برابر حریف باشند.

لیست ۱۱ نفره بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز

به گزارش سلام نو؛ بعد از یک برد شیرین در شروع فصل اکنون یک تقابل ویژه و هیجان‌انگیز در استادیوم یادگار امام تبریز برای سرمربی سرخ‌ها در پیش است و او شاگردانش را مهیای دیدار با تفکرات پاکو خمس کرده است. قهرمان فصل گذشته بعد از جشن پیروزی در اولین بازی فصل و در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی، این بار جو متفاوتی را پشت سر خواهد گذاشت و یادگار امام با سکوهای داغ و پرشور خود می‌تواند ۹۰ دقیقه پرماجرا داشته باشد.

پرسپولیس بعد از برد مقابل آلومینیوم بعید است تغییراتی ‌در ترکیب خود داشته باشد و پیش‌بینی می‌شود همان ترکیب جدال اول، این بار هم انتخاب‌های یحیی برابر حریف باشند.

برترین دروازه‌بان فصل گذشته و شماره یک سرخ‌ها و تیم ملی بعد از کلین‌شیت در دیدار اول خود که با واکنش‌های جالب توجهی نیز همراه بود، اکنون در تقابل با تراکتور قطعا کار سخت‌تری را باید دنبال کند. تیمی که از عناصر خوبی در ترکیب خود بهره می‌گیرد و بزرگ‌ترین خطر در مسیر دومین کلین‌شیت بیرانوند محسوب می‌شوند.

علی نعمتی بعد از اینکه ستاره تیمش در اولین بازی فصل لقب گرفت اکنون با انگیزه چند برابری مهیای این بازی شده و البته بعید است همانند جدال با آلومینیوم، تراکتوری‌ها این بار فرصت زیادی به وی برای حضور در فاز تهاجمی بدهند.

سورپرایز فصل جدید پرسپولیس در خط دفاعی محمدحسین کنعانی زادگان است که بار دیگر به جمع سرخ‌ها بازگشته است. او بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر اکنون به قلب دفاعی پرسپولیس بازگشته و این بار در کنار مرتضی پورعلی گنجی رویای حضور موفق در این تیم و در ادامه تجربه جام‌ملت‌های قطر را در ذهن دنبال می‌کند. تقابل او با شجاع خلیل‌زاده که طی چند فصل اخیر هم‌تیمی یکدیگر بودند نیز در این جدال جالب توجه است و قطعا صحنه‌های جالبی را شکل خواهد داد.

در سمت راست دفاعی نیز بار دیگر دانیال اسماعیلی‌فر حضور خواهد داشت و بعد از نمایش قابل قبول در ‌اولین بازی، اینبار با انگیزه مضاعف به دنبال اتفاق ویژه‌تری خواهد بود.

میلاد سرلک با اطمینان بیشتر نسبت به حضور در تیم ملی بار دیگر مرد شماره یک پست ۶ سرخ‌ها خواهد بود و در کنار خود همانند فصل گذشته سروش رفیعی را خواهد داشت تا با قدرت و تکنیک شرایط را در خط میانی برای حریفان سخت و غیرقابل پیش‌بینی کنند.

برای مثلث تهاجمی نیز مهدی ترابی، سعید صادقی ‌و وحید امیری سه بازیکنی هستند که برای هر خط دفاعی ترسناک و شاید غیر قابل مهار تصور شوند. آنها اکنون با آماده بالاتر و هماهنگی بیشتر نسبت به گذشته، پا به فصل جدید گذاشته و باید دید اینبار چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

در خط حمله نیز شهاب زاهدی بعد از ناکامی در گلزنی در اولین فصل چشم انتظار اولین گل خود برای پرسپولیس است و چه دیداری هیجان‌انگیزتر از تقابل با تراکتور.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
محمدحسین کنعانی‌زادگان
مرتضی پورعلی‌گنجی
دانیال اسماعیلی‌فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سروش رفیعی
سعید صادقی
مهدی ترابی
وحید امیری
شهاب زاهدی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید