رحمان جعفری با امضای قراردادی ۲.۵ ساله به تراکتور تبریز پیوست تا خط حمله این تیم پرستاره‌تر از گذشته شود.

پیوستن مهاجم شمس آذر قزوین به تراکتور + هایجکت بازیکن مدنظر سپاهان

به گزارش سلام نو به نقل از فوتبال ۳۶۰، در حالی‌که انتقال رحمان جعفری به سپاهان نهایی‌شده به نظر می‌آمد اما مدیران باشگاه تراکتور در راستای درخواست پاکو خمس مذاکرات خود برای جذب این مهاجم شمالی را آغاز کردند.

تراکتور تبریز یکی از تیم‌های موفق در نیم‌فصل نخست بود. سرخ‌پوشان تبریزی توانستند در فاصله ۴ امتیازی با صدر جدول به کار خود در نیم‌فصل نخست در رتبه چهارم جدول پایان بدهند و جالب آنکه بهترین تیم در ۵ هفته پایانی نیم‌فصل نخست بودند؛ به‌طوری‌که شاگردان پاکو خمس توانستند ۴ برد و یک تساوی به‌دست آورند. بعد از نمایش درخشان در نیم‌فصل نخست، خمس خواستار تقویت فهرست تیمش برای تداوم حضور تراکتوری‌ها در کورس مدعیان شد.

تراکتوری‌ها در گام نخست به سراغ تقویت خط حمله تیم‌شان رفتند و با رومل کیوتو که سابقه بازی در لیگ (MLS) آمریکا را داشت، به توافق رسیدند اما در ادامه، عدم رضایت پاکو خمس از آمادگی جسمانی مهاجم هندوراسی باعث شد تا این مهاجم باتجربه و سرشناس به صورت توافقی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شود. بعد از کیوتو، مدیران باشگاه تراکتور توانستند با سجاد آشوری به توافق برسند و با توجه به قطع همکاری با کیوتو، به دنبال جذب جانشینی مناسب برای او بودند؛ آن‌هم در حالی‌که نام‌های مختلفی به میان آمد اما در نهایت سرخ‌پوشان تبریزی تصمیم گرفتند تا یک مهاجم ایرانی را جانشین کاپیتان تیم ملی هندوراس در فهرست تیم‌شان کنند.

رحمان جعفری که در ۱.۵ فصل گذشته در تیم شمس‌آذر قزوین حضور داشت، در روزهای گذشته موردتوجه ۲ تیم سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز قرار گرفت. جالب آنکه سپاهانی‌ها بعد از جذب علی‌اصغر اعرابی، امید زیادی به توافق با جعفری داشتند تا بتوانند با جذب این مهاجم ۲۶ ساله و باتجربه، جای خالی عیسی آل‌کثیر را در فهرست تیم خود پر کنند. در حالی‌که انتقال رحمان جعفری به سپاهان نهایی‌شده به نظر می‌آمد اما مدیران باشگاه تراکتور در راستای درخواست پاکو خمس مذاکرات خود برای جذب این مهاجم شمالی را آغاز کردند.

سرخ‌پوشان تبریزی با توجه به اینکه جعفری تحت قرارداد باشگاه شمس‌آذر قزوین بود، ابتدا برای دریافت رضایت‌نامه رحمان جعفری با مسئولان باشگاه قزوینی به توافق رسیدند و سپس مذاکرات شخصی با جعفری را پیش بردند که این مذاکرات مثبت انجام شد. با توجه به چراغ سبز نهایی جعفری، قرارداد ۲.۵ ساله او با تراکتوری‌ها نهایی شد تا این مهاجم باتجربه که در نیم‌فصل نخست توانسته بود ۵ گل بزند و ۳ بار هم در قامت گل‌ساز درخشیده بود، رسماً به عضویت تراکتور تبریز در بیاید.

جعفری که حالا در کنار مهدی عبدی و عارف رستمی جزو مهاجمان تخصصی تراکتور در ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود، فصل گذشته توانست در قامت برترین گلزن لیگ دسته اول فوتبال ایران، در ۳۱ مسابقه، ۲۴ گل به‌ثمر برساند! او که سابقه عضویت در تیم‌های نساجی مازندران و شهرخودرو خراسان را دارد، حالا در چالشی جدید باید بتواند رضایت پاکو خمس را در تیم تراکتور تبریز جلب کند و در قامت مهاجم در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی بدرخشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید