وازلین یکی از این محصولاتی است که می توان یک لیست بی پایان از کاربردهای آن ذکر کرد. استفاده از آن در صورت خشک بودن لب یا قسمت های دیگر پوست بسیار مفید است، اما این فقط یکی از کاربردهای شگفت انگیز آن است. لیستی از مواردی را که می توانید از این محصول معجزه برای آن ها استفاده کنید، در زیر جمع آوری شده است. نیازی به خرید محصولات گران قیمت و عجیب و غریب نیست. همه چیزی که شما نیاز دارید، فقط مقداری وازلین است.

وازلین

وازلین، در واقع یک نام تجاری است، اما بیشتر افراد ازاین نام برای کالاهایی که ژله نفتی هستند، استفاده می کنند. مارک وازلین فقط ژله ای با روغن ساده تولید نمی کند بلکه مجموعه ای از کرم های پوستی، صابون ها، لوسیون ها، پاک کننده ها و دئودورانت ها را نیز شامل می شود. مطمئناً همه آن ها بسیار مفید هستند، اما امروزه این ژله های نفتی، یک محصول معجزه گر محسوب می شوند. از وازلین برای موارد مختلف مرتبط  با آرایش، زیبایی و لباس استفاده می شود. در زیر به تعدادی از این موارد اشاره شده است:

آرایش

·        قبل از استفاده از سایه چشم، مقداری وازلین را روی پلک های خود بمالید تا جلوه ای براق ایجاد کند.

·        می توانید با مخلوط کردن وازلین با مقداری رژ لب، کرم آرایشی مخصوص خود را ایجاد کنید.

·        با مالیدن مقداری وازلین روی مژه ها، به راحتی باقیمانده چسبی را که توسط مژه های مصنوعی به جای مانده است، جدا کنید.

·        مقداری از وازلین را روی مژه های خود بمالید. این باعث می شود که آن ها بلندتر و پرتر به نظر برسند.

زیبایی

·        آیا هنگام پوشیدن روسری موهای شما نامرتب می شوند. مقداری وازلین را روی انتهای موها بمالید، خواهید دید که بهتر خواهند شد.

·        وازلین را با مقداری نمک دریایی مخلوط کنید تا یک اسکراب شستشوی بدن شگفت انگیز داشته باشید.

·        اگر وازلین را بعد از اصلاح  روی پاهای خود مالش دهید، احتمال گرفتگی و قرمزی پوست کاهش می یابد.

لباس

·        اگر هنگام آماده شدن، به طور اتفاقی مقداری از مواد آرایشی روی لباس تان می ریزد، آن را با مالیدن کمی وازلین روی نقطه مورد نظر برداشته و سپس با حوله مرطوب پاک کنید.

·        مالیدن وازلین روی کفش ها باعث می شود که دوباره ظاهر آن ها جدید به نظر برسد.

·        اگر بطری لاک ناخن به علت خشک شدن درب آن باز نمی شود، کافی است مقداری وازلین به درب آن بمالید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید