۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 44068666

سازماندهی جشن عروسی کار زیادی می برد، فرقی هم ندارد که رویدای بزرگ باشد یا کوچک. و قطعاً یکی از مهمترین بخش های پازل برنامه ریزی عروسی، پیدا کردن لباس عروس "مناسب" است. در حقیقت، تأکید زیادی بر انتخاب لباس عروس می شود و خانم ها به دنبال لباس عروس های جدید می گردند.

هنگامی که وقت لباس عروسی تان رسید و لباس متفاوت تری از لباس های توری سفید و بلند انتخاب کنید. قبل از خرید لباس عروس چیزهایی هستند که باید در نظر بگیرید. اگر در فکر شروع به انتخاب لباس عروس هستید، در اینجا شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی می کنیم.

تحقیق کنید

مدتی وقت بگذارید تا بفهمید لباس مورد علاقه شما چه شکلی است. موارد دلخواه خود را ذخیره کنید، به طیف سبک های مورد علاقه خود به صورت آنلاین و مجلات نگاه کنید و مجموعه ای از لباس های مورد علاقه تان را بسازید.

اینجاست که می توانید روی طرح مورد علاقه تان کار کنید. ممکن است فایلی پر از لباس با گردنبند های زیبا یا جزئیات توری داشته باشید. با این کار ایده ای از لباسی که به دنبالش هستید به فکرتان خطور می کند.

منتظر اتفاق غیر منتظره باشید

با یک ذهن باز وارد شوید و سبک هایی را که معمولاً نمی پوشید، امتحان کنید. حتی اگر شما درباره لباس خود تحقیق کرده باشید، وقتی از بوتیک لباس عروس دیدن می کنید ممکن است دریابید که چیزی که در ذهن داشتید وقتی که آن را امتحان می کنید اصلاً مناسب شما نیست. یا ممکن است یک لباس کامل پیدا کنید که نقطه مقابل قطبی از لباسهایی باشد که در ابتدا دوست داشتید.

قرار ملاقات خود را زود رزرو کنید

با گرفتن قرار ملاقات در ساعات اولیه در فروشگاه لباس عروس، این مکان را برای خودتان فراهم می کنید که بیشتر زمان داشته باشید. و همچنین این بدان معناست که پرسنل توجه بیشتری به شما دارند و هنوز روز را صرف گفتگوهای مشابه با عروس های دیگر نکرده اند.

در مورد اندازه لباس واقع بین باشید

لباس عروسی بسیار متفاوت از لباس های معمولی است، بنابراین انتظار داشته باشید که به شما بگویند باید سایزی را بپوشید که معمولاً آن را نمی پوشید. این اتفاق معمولاً در تمام لباس عروسی ها رخ می دهد، بنابراین اگر در مورد سایز تان احساس نا امیدی می کنید، این نکته را بخاطر بسپارید که این یک روش استاندارد برای اندازه گیری لباس های عروسی است.

همچنین، مطمئن شوید که به سایز فعلی خود نزدیک هستید. اگر تصمیم دارید قبل از روز عروسی وزن کم کنید، پوشیدن لباس نسبتاً راحت ساده است، اما اگر وزن زیاد کنید، بزرگتر کردن لباس دشوارتر است.

زمان همه چیز است

زمان بندی صحیح کلید موفقیت است. آماده شدن لباس عروس شاید مدتی طول بکشد، بنابراین از نه ماه قبل آن را بخرید تا یه وقت مشکلی برای آماده شدن آن پیش نیاید و در صورت بروز هر گونه مشکلی زمان کافی برای یافتن لباس جایگزین داشته باشید.

با این حال از خرید خیلی زود هم خوردداری کنید. چون که ممکن است لباستان از مد بیفتد.

ترند نخرید

همانگونه که لباس ها بعد از مدتی از مد می افتند، اگر اصرار به خرید لباسی کنید که در حال حاضر ترند است شاید چیزی بپوشید که اصلاً مناسب شما نیست. در حالی که هر سال لباس های زیبایی بسیار زیبایی مد می شوند ولی مناسب همه نیستند.

البته اگر در لباس احساس راحتی می کنید، پس کاملاً حتماً آن را بخرید. به عنوان مثال پارچه های ساتن و ژرژت با ترکیب ابریشم برای لباس عروس، استفاده و در نظر گرفته می شوند. اگر می خواهید، لباس عروسی راحت تر و شیک تری داشته باشید، پارچه ابریشمی نرم و ابریشم ساتن گزینه های بهتری هستند. این نوع پارچه ها اجازه می دهند، تا عروس حرکات آسان تری در مراسم عروسی خود داشته باشد.

در حد بودجه خودتان خرید کنید

این لباس ها غالباً قیمت بالایی دارند، بنابراین هزینه اختصاصی برای خرید لباس را در نظر بگیرید و مطمئن باشید که بودجه مربوط به بخش های دیگر عروسی را هم حساب کنید. اگر لباس مورد علاقه تان را پیدا کردید، اما متناسب بودجه شما نیست، می توانید لباس های مشابه آن با قیمت کمتر را جستجو کنید و یا سبک های مشابه با قیمت ارازن تر بخرید.

با اینکه چیزهای زیادی هستند که باید همه را در نظر داشته باشید، این بخش یکی از لذت بخش ترین قسمت های برنامه ریزی عروسی است. برای پیدا کردن لباس مناسبی که موجب خوشحالی تان می شود وقت بگذارید، زیرا این روز خاص زندگی تان است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید