صدرنشین فعلی لیگ ایران مشکل کم ندارد و اصلا به باشگاهی شبیه نیست که توانسته در ۳ دوره اخیر لیگ برتر قهرمان شود و اکنون هم در رده نخست لیگ نوزدهم قرار داشته باشد.

سلام نو - سرویس ورزشی: مشکل از در و دیوار باشگاه پرسپولیس می‌بارد و انگار نه انگار که کسی عین خیالش نیست. دعوای میز مدیرعاملی با شکست انصاری‌فرد همراه شد و نامه‌های خرابکاری باشگاه در پرونده‌های خارجی روز به روز به بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس ارسال می‌شود. انگار نه انگار که این تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و صدرنشین فعلی این لیگ است. شرایط پرسپولیس هیچ شباهتی به جایگاه این تیم در رده نخست ندارد و معلوم نیست این مشکلات چه زمانی سرخ‌ها را از پا خواهد انداخت.

انصاری‌فرد پس از اعلام این استعفا گفت: من نمی‌توانستم با بی‌احترامی‌هایی که به من شد در این باشگاه بمانم. از موقعی که رسول‌پناه عضو هیات مدیره شد، آقای وزیر دیگر با من کاری نداشتند و تمام کارها را با رسول‌پناه هماهنگ می‌کردند. در این ۳ ماه، بی‌احترامی‌های مختلفی از سوی هیات مدیره به من شد و حتی علی‌رغم صحبت‌های من با وزیر، من را عضو هیات مدیره نکردند. دوستان با شرکت آتیه‌سازی که من آوردم، هماهنگ شدند و بدون هماهنگی با من کارها را پیش می‌بردند و اعلام کردند قدوسی مانع از درآمدزایی شده است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که وزیری که فکر می‌کرد پرسپولیس بعد از برانکو نیاز به آرامش دارد، نظرش تغییر کرد. آن‌ها برای برگرداندن کالدرن گفتند که ۳۰۰ هزار دلار پول او آماده است اما بعد از رفتنش هیچ کمکی به پرسپولیس نکردند. من حاضر نیستم به پرسپولیس برگردم و کلمه دیگری صحبت کنم.

اما یکی باید به انصاری‌فرد بگویند این مظلوم‌نمایی‌ها فایده ندارد. از قرارداد استوکس و اوساگونا گرفته تا قراداد عجیب با شرکت آتیه‌ساز که از حسین قدوسی به عنوان مدیر روابط عمومی، یک مدیربرنامه ساخت که در بسیاری از مسائل مالی دخالت دارد و نامش به عنوان نفر اول در بسیاری از قراردادهایی است که در دوران انصاری‌فرد به ثبت رسیده است. هنوز از منتشر شدن قرارداد پرسپولیسی‌ها و یا خداحافظی کالدرون چیزی نگذشته است.

چرا همزمان که کالدرون رفت، انصاری‌فرد از بدقولی‌های وزیر انتقاد نکرد و نگفت که وزیر ورزش به قولش برای پرداخت پول سرمربی آرژانتینی عمل نکرده است. احتمالا آقای مدیرعامل مستعفی امید به حضور در هیات مدیره باشگاه داشته و تصمیم گرفته از قضیه فراری دادن کالدرون چشم‌پوشی کند پس این مظلوم‌نمایی‌ها را باید آن موقع می‌کرد که وزیر او را کنار گذاشته باشد.

البته این مورد تنها مشکل باشگاه نیست و روابط در فوتبال ایران به خوبی خود را نشان می‌دهد. مهدی رسول‌پناه که توانست با کنار زدن انصاری‌فرد به هیات مدیره پرسپولیس و حالا سرپرستی این باشگاه برسد، شاید فامیل وزیر ورزش نباشد اما آشناییت او با مسعود سلطانی‌فر، حالا او را به عنوان سرپرست پرطرفدارترین باشگاه ایران تبدیل کرده است. دندان‌پزشک وزیر ورزش معلوم نیست چگونه از فوتبال سر در آورده و چگونه بدون سابقه، به میز هیات مدیره باشگاه رسیده است اما به خوبی نشان می‌دهد اگر کسی پیش وزیر پارتی داشته باشد، مدیریت یک تیم دولتی در بالاترین سطح لیگ ایران کمترین دستاورد او محسوب می‌شود.

باید دید چه اتفاتی در انتظار مدیریت، پرونده‌های خارجی و آینده پرسپولیس است و چگونه قرار است یک دندان‌پزشک این حجم از مسائل فوتبالی را حل کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید