۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 43829172

بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و توانستند هفته‌ای رویایی را ثبت کنند.

سلام نو - سرویس ورزشی: لژیونرهای ایرانی هفته موفقی را پشت سر گذاشتند و توانستند برای تیم‌های خود مثمر ثمر باشند. بازیکنانی چون صادق محرمی، مهدی طارمی، کاوه رضایی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌اللهی هفته خوبی را به نمایش گذاشتند ‌و میلاد محمدی، امیر عابدزاده و امید ابراهیمی به دلایل مختلف موفق نبودند.

صادق محرمی

دفاع راست دیناموزاگرب پس از مدت‌ها در ترکیب تیم خود درخشید و توانست با یک پاس گل در داربی زاگرب، لقب بهترین بازیکن این هفته تیمش را به دست بیاورد. محرمی بر خلاف اوایل فصل که روزهای خوبی را در کرواسی پشت سر نمی‌گذاشت، حالا دوباره در ترکیب اصلی دیناموزاگرب جا افتاده و به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیکنان دفاعی تیمش محسوب می‌شود.

سامان قدوس

بازگشت به میدان و مسابقه برای سامان قدوس خوشایند بود و او پس از این که هفته گذشته موفق نشد در گلزنی و پاس گل موفق باشد، این هفته مقابل تیم رده دومی مارسی فرانسه ناجی تیمش بود و یک امتیاز برای آمیان به ارمغان آورد. این بازیکن ایرانی در دقیقه ۸۲ دیدار با مارسی به زمین آورد و در دقیقه ۹۵ و با حرکتی که خودش آغاز کرده بود، گل دوم و تساوی آمیان را به ثمر رساند تا این تیم با دست پر از مارسی برگردد.

مهدی طارمی

پای چپ طارمی فقط برای ایران کار نکرد و در دقیقه ۹۵ دیدار با پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ نتوانست درست کار و نشانه‌گیری کند. طارمی این هفته همراه ریوآوه به مصاف پورتو صدرنشین رفت و توانست تک گل تیمش را روی یک حرکت دیدنی و استثنائی و با پای چپ به ثمر برساند. طارمی بهترین بازیکن تیمش در این دیدار بود و گرفتن امتیاز از پورتو باعث شد تا این تیم به رده دوم سقوط کند و ریوآوه هم در رده پنجم باقی بماند.

کاوه رضایی و علی قلی‌زاده

در داربی ایرانی‌های بلژیک، این لژیونرهای ایرانی شارلوا بودند که باعث شدند این تیم رده سومی مقابل خنک رده دومی به برتری پرگل برسد و قلی‌زاده و رضایی ستاره‌های تیم‌شان بودند. گل نخست شارلوا روی پاس کاوه رضایی به ثمر رسید و علی قلی‌زاده با یک حرکت تکنیکی در دقایق آخر موفق شد یک پنالتی برای تیمش کسب کند که کاوه رضایی آن را تبدیل به گل کرد تا شارلوا با نتیجه ۴ بر یک خنک را شکست دهد. در این دیدار میلاد محمدی عملکرد بدی داشت و با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶، از زمین بازی اخراج شد.

سعید عزت‌اللهی

بازگشت به ترکیب اصلی یوپن پس از مدت‌ها و جانشینی امید ابراهیمی که از لیست تیمش خط خورده بود، با درخشس دوباره هافبک دفاعی ایرانی همراه بود و او تنها پاس گل تیمش را در دیدار با مچلان ثبت کرد تا یوپن با نتیجه یک بر یک برابر حریفش متوقف شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید