تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار در جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی امارات رفت.

مروری بر نیمه اول بازی ایران و امارات/ پیروزی ایران برابر امارات در نیمه اول

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دور سوم مرحله گروهی هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه اجوکیشن شهر دوحه قطر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. مهدی طارمی(۲۶) برای ایران گل زد.

صادق محرمی در این دیدار از داور ازبکستانی کارت زرد دریافت کرد.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی(۴۵ رامین رضاییان)، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، مهدی قایدی، مهدی طارمی، علی قلی زاده، سردار آزمون.

پیروزی ایران برابر امارات در نیمه اول/ تیم ملی باز هم قربانی داد!

آغاز هجومی طبق پیش بینی

ملی پوشان فوتبال کشورمان که به دلیل عملکرد نامطلوب برابر هنگ کنگ مورد انتقاد قرار گرفته بودند، دیدار برابر امارات را هجومی آغاز و تلاش کردند در همان دقایق ابتدایی دروازه امارات را باز کنند اما عجله و کم دقتی در دادن پاس های آخر اجازه نداد تیم ملی در دقایق ابتدایی دروازه حریف را به طور جدی تهدید کند.

۲۰ دقیقه و یک ضربه سر!

هر چند میل برای رسیدن به گل نزد بازیکنان تیم ملی وجود داشت اما برنامه ای نزد آنها وجود نداشت که بتوانند با ترکیب این دو به گل برسند. تیم ملی در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار فقط روی یک ارسال و ضربه سر سردار آزمون که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت توانست دروازه حریف را تهدید کند و در سایر دقایق کم اثر بازی کرد.

پیروزی ایران برابر امارات در نیمه اول/ تیم ملی باز هم قربانی داد!

قفل پای طارمی باز شد

در حالی که تیم ملی نمایش خوبی در دقایق ابتدایی بازی نداشت بالاخره در دقیقه ۲۶ پاس خوب سردار آزمون در عمق دفاع امارات مهدی طارمی را وارد محوطه جریمه کرد و این بازیکن با ضربه ای دقیق و فنی گل اول ایران را وارد دروازه حریف کرد و اولین گل خودش در این مسابقات را به ثمر رساند.

گل قلی زاده آفساید اعلام شد

در حالی که علی قلی زاده در دقیقه ۳۳ با ضربه سر به زیبایی دروازه امارات را برای بار دوم باز کرده بود، کمک داور ویدئویی این گل را به دلیل قرار داشتن بازیکن ایران در آفساید مردود اعلام کرد تا بازی با همان یک گل ادامه پیدا کند.

پیروزی ایران برابر امارات در نیمه اول/ تیم ملی باز هم قربانی داد!

تعویض اجباری برای ایران

تیم ملی که در دو دیدار گذشته هم بازیکنانی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در دقیقه ۴۳ دیدار برابر امارات هم صادق محرمی را به دلیل برخورد زانو به زانو با بازیکن حریف از دست داد و رامین رضاییان به جای او وارد زمین شد.

برتری ایران در نیمه اول

هر چند تیم ملی در نیمه اول نمایش متوسطی داشت و در برخی دقایق به اندازه خودش فوتبال بازی کرد، اما در مجموع نتوانست برابر تیم امارات که موقعیت زیادی ایجاد نکرد، انتظارات را برآورده کند و کماکان خبری از کارهای ترکیب و زوج سازی های تاثیرگذار در نوع بازی تیم ملی دیده نمی شود. با این حال نیمه اول با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید