شاید احسان احساساتی شده و یک حرفی زده و حتی عجله کرده اما اشتباهات زیاد داوری علیه تراکتور واقعا باعث شک آدم می‌شود. مگر داریم که علیه یک تیم این همه اشتباه شود و کسی هم آن را حمایت نکند. شاید به خاطر خصوصی بودن ما است که تنهاییم و هیچ رسانه‌ای از ما حمایت نمی‌کند. پرسپولیس و استقلال پشتشان به وزارت، فدراسیون و رسانه گرم است و تا مشکلی پیش بیاید، برایشان رفع می‌کند. آن وقت ما باید دست و پا بزنیم و جان بکنیم تا حق خودمان را بگیریم. نمی‌گویم لیگ مهندسی شده است اما تبعیض بین تیم‌های پایتخت و تیم‌های شهرستانی و به خصوص تیم ما که خصوصی است، زیاد است.

سلام نو - سرویس ورزشی: مدافع سابق تیم ملی می‌گوید اعتقادی به مهندسی لیگ ندارد ولی تبعیض زیادی علیه تیمش صورت گرفته است.

به گزارش سلام، باشگاه تراکتور یکی از آخرین باشگاه‌های لیگ برتری بود که تمرینات خود را به دلیل ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد تا بازیکنان این تیم استراحت کنند و به جمع خانواده خود بازگردند.

محمدرضا خانزاده مدافع تراکتور در گفت‌‌وگو با سلام نو در خصوص شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ گفت: زودتر از این‌ها باید لیگ را تعطیل می‌کردند و حتی ما نباید برابر پارس جنوبی بازی می‌کردیم. ما بازیکنان آدم هستیم و امکان مبتلا شدن ما بیشتر از بقیه است زیرا با همه و هر دقیقه از روز با سایرین در ارتباطیم. من امیدوارم هر چه زودتر شر این ویروس از ایران کنده شود و تلفات جانی آن کاهش پیدا کند. دولت و مسئولین هم دست به دست هم دهند تا نگذارند مردم بیشتر این اذیت شوند و رنج بکشند. ما گناه داریم و باید به ما رسیگی شود نه این که مسئولین خود را تافته جدا بافته از مردم بدانند.

او در خصوص شرایط تراکتور گفت: ما ۵ امتیاز مهم در ۲ دیدار آخر خود از دست دادیم و این کار ما را سخت کرد. البته هنوز شانس داریم ولی اول باید ببینیم تکلیف لیگ چه می‌شود. به نظر من با این خطر ویروس کرونا و ناتوانی مسئولین در کنترل و کاهش آن، همان لیگ ادامه پیدا نکند بهتر است. جان‌مان را از سر راه نیاوردیم که بخواهیم با آن بازی کنیم و کف دست خود بگذاریم تا ویروسی شود. فوتبال و لیگ تا جایی مهم هستند که پای جان مردم وسط نباشد، در غیر این صورت فعلا بهترین تصمیم توقف آن است.

مدافع تراکتور در خصوص صحبت‌های حاجی‌صفی و مهندسی لیگ گفت: شما ببینید در این ۲ بازی چقدر داوری به ضرر ما سوت زد. ۲ پنالتی مسلم ما را نگرفتتد، آن وقت می‌گویند نتیجه بگیر. نمی‌شود تیم حریف در شرایط گل خوردن بازیکن ما را بزند و داور خطا بگیرد. شاید احسان احساساتی شده و یک حرفی زده و حتی عجله کرده اما اشتباهات زیاد داوری علیه تراکتور واقعا باعث شک آدم می‌شود. مگر داریم که علیه یک تیم این همه اشتباه شود و کسی هم آن را حمایت نکند. شاید به خاطر خصوصی بودن ما است که تنهاییم و هیچ رسانه‌ای از ما حمایت نمی‌کند. پرسپولیس و استقلال پشتشان به وزارت، فدراسیون و رسانه گرم است و تا مشکلی پیش بیاید، برایشان رفع می‌کند. آن وقت ما باید دست و پا بزنیم و جان بکنیم تا حق خودمان را بگیریم. نمی‌گویم لیگ مهندسی شده است اما تبعیض بین تیم‌های پایتخت و تیم‌های شهرستانی و به خصوص تیم ما که خصوصی است، زیاد است.

خانزاده در پایان درباره شانس قهرمانی تراکتور در لیگ و جام حذفی گفت: در لیگ فاصله ما زیاد شده است و شانس کمی داریم. پرسپولیس تیم خوبی است و همه مدعیان را شکست داده و بازی‌های آسانی پیش رو دارد ولی ما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم. در جام حذفی انگیزه بالایی داریم اصلی‌ترین شانس قهرمانی هستیم. امیدوار و مطمئنم با تلاش بازیکنان و کادر فنی با یک جام فصل را به پایان می‌رسانیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید