مردی جوان  در محله 17 شهریور تهران پس آگاهی یافتن از لرزش‌های منزل مسکونی اش از خواب می پرد و همراه با همسرش از خانه فرار می کنند و جان خود را نجات می دهند.<br/> 

به گزارش سلام نو، ساعت 4 صبح امروز بود که صدای مهیبی یکی از خیابان های فرعی محله 17 شهریور را پرکرد. صدا به حدی مهیب بود که همسایه ها از خواب پریدند و به داخل خیابان آمدند. شاهدان ماجرا با خانه‌ی همسایه روبه رو شدند که تبدیل به تلی از خاک شده بود.

مجید صاحب همان خانه ای که هیچ چیز از آن باقی نمانده است .او از ماجرای تخریب خانه اش به خبرنگار رکنا گفت: ساعت حدود چهار صبح بود که همسرم بیدارم کرد و گفت انگار زلزله آمده است و دیوارهای خانه درحال تکان خوردن است . وقتی از خواب پریدم متوجه شدم حرف های همسرم درست است. بلافاصله دست او را گرفتم تا از خانه خارج شویم.

او ادامه می‌دهد: وقتی به مقابل در خانه رسیدیم هرچه تلاش کردم نتوانستم آن را بازکنم. با یک میله آهنی که آنجا بود قفل در را شکستم و به همراه همسرم از خانه خارج شدیم .اما هنوز یک قدم از خانه فاصله نگرفته بودیم که صدای مهیبی از پشت سر شنیدیم وقتی برگشتم با صحنه‌ای هولناک روبه رو شدم .کل خانه‌ام خراب شده بود و فقط تلی از خاک باقی مانده بود.باورم نمی شد همه زندگی ام زیرخاک فرو رفته بود.

چند دقیقه از حادثه نگذشته بود که تیم های آتش نشانی در محل حاضر شدند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به رکنا گفت: خوشبختانه در این حادثه شاهد تلفات جانی نبودیم و علت حادثه هنوز در دسترس پیگیری است.

وی در ادامه افزود: برای حفظ امنیت محل خانه های اطراف این ساختمان نیز تخلیه شده است.

با این حال مرد صاحبخانه درباره علت این حادثه می گوید:طبق شواهدی که موجود است ترکیدگی لوله آب علت اصلی خراب شدن خانه ام است اما مأموران شرکت آب و فاضلاب این فرضیه را قبول ندارند .حالا ما نمی دانیم که باید چه کار کنیم و تکلیف خانه و زندگی امان را که از دست داده ایم چه می شود./رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید