محسنی بندپی استاندار تهران اعلام کرد: ۴۲ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران از شرکت در این انتخابات انصراف دادند.

به گزارش سلام نو انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه همایش آموزشی و توجیهی مسئولان امنیت انتخابات گفت: این همایش آموزشی و توجیهی به ابتکار تهران بزرگ برگزار شد و همه کسانی که امنیت و آرامش شعبات اخذ رای را دارند، در خصوص وظایف و تکالیف خود توجیه شدند.

وی ادامه داد: کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به ویژگی کلانشهر تهران همه اقدامات امنیتی، انتظامی و مراقبتی توسط  نیروی انتظامی در تهران انجام می شود و در استان تهران نیز تلفیقی از نیروی انتظامی و بسیج مسئولیت تامین امنیت را برعهده دارند.

وی افزود: هزار و ۳۳۵ کاندیدا در این دوره باهم رقابت می کنند و ۴ هزار و ۵۵۲ صندوق نیز برای انتخابات آماده شده است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: این انتخابات دو راهبرد باید برای ما داشته باشد، اولین راهبرد حضور حداکثری مردم برای قوی تر شدن کشور چه در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی است. همچنین با توجه به حضور کاندیداهای مختلف و وجود۱۳ ائتلاف، شرایطی فراهم شده که همه می‌توانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفات بسیار محدود بوده و به مراجع ذیصلاح اطلاع داده شده است.

استاندار تهران تصریح کرد: همچنین ۴۲ نفر در استان تهران از کاندیداها انصراف داده‌اند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید