فاطمه مسعودی‌فر در خصوص فیلم‌ها حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: تا کنون موفق به تماشای هشت فیلم شدم و در بین آن‌ها «خورشید» مجید مجیدی را بسیار دوست داشتم و از بازی بچه‌ها در این فیلم بسیار لذت بردم.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: فاطمه مسعودی‌فر بازیگر سینما و تئاتر که با فیلم‌ «پوست» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد پس از اکران این فیلم در روز یکشنبه 20 بهمن در سینمای رسانه‌ها (پردیس سینما گالری ملت) در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو در خصوص روند بازیگری‌اش تاکنون اظهار کرد: من 23 سال سن دارم و بازیگری را از تئاتر از سال 94 در تبریز شروع کردم و رشته اصلی خودم در دانشگاه تبریز، ادبیات انگلیسی بود که ما در آن در برخی ترم‌ها واحدهایی در مورد بازیگری و نمایش‌نامه داشتیم و تئاترهای انگلیسی در دانشگاه اجرا می‌کردم و به طور کلی من این تلفیق ادبیات و هنر بازیگری را به وجود آوردم و می‌خواهم ادامه دهم و فیلم «پوست» اولین تجربه تصویر من است.

وی در خصوص نحوه انتخاب خود برای این فیلم تشریح کرد: یکی از دوستانم تئاتری بر روی صحنه داشت که یکی از بازیگرانشان مریض می‌شود و از من درخواست کرد که به جای آن بازیگر بروم و سر یکی از تمرین‌ها برادران ارک و وحید فرشی از آموزشگاه شکلک من را دیدند و آشنایی ما از اینجا شروع شد.

بازیگر «پوست» در خصوص سختی‌های نقش خود اذعان کرد: بهمن ارک حساسیت‌های زیادی داشت و همیشه به من گوشزد می‌کرد که وقتش است خودت را ثابت کنی و از فرصتت استفاده کنی و آن را از دست ندهی و برادران ارک و جواد قامتی چه سر صحنه و چه در تمرینات و حتی بعد از فیلم‌برداری برای تصمیمات آینده کاریم کمک بسیاری به من کردند و من مدیون این سه نفر هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: در حدود چهار ماه فیلم‌برداری فیلم به طول انجامید که البته وقفه‌ای در بین آن افتاد. شاید همه در نشست خبری گفتند سخت بود و من نیز به آن اذعان دارم اما بسیار تجربه خوبی بود چون آدم اگر به سختی نیفتد هیچ‌گاه نمی‌تواند پخته شود و در خیلی جاها من از ترس زانوهایم می‌لرزید و بر روی زمین می‌نشستم و گریه می‌کردم به طور مثال در سکانس آتش بسیار می‌ترسیدم شاید از دید مخاطب یک سکانس دوثانیه‌ای باشد اما آتش واقعی بود و جلوه‌های ویژه نیز نبود و به خاطر ترس من چندین برداشت انجام شد و در برداشت‌های آخر که زمین را میدیم خیلی می‌ترسیدم که در چمن‌ها آتش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد و بعد نشستم گریه کردم و به غلط کردن افتاده بودم و در این سکانس علی ایپاک به من کمک زیادی می‌کرد و با ایما و اشاره در پشت دوربین به من امیدواری می‌داد که ادامه دهم.

مسعودی فر در خصوص بازخوردها به این فیلم اظهار کرد: من اولین بار، امروز، فیلم را با اهالی رسانه دیدم و به من گفته بودند ممکن است اهالی رسانه در سینما و یا نشست خبری برخوردهایی داشته باشند و وسط فیلم اعتراض کنند و من با دلهره در سالن نشسته بودم اما خوشبختانه هیچ برخورد بدی ندیدم و اهالی رسانه استقبال خوبی از این فیلم کردند و خیلی خوشحال و امیدوار شدم.

وی در خصوص احتمال دریافت سیمرغ اظهار کرد: امیدوارم برای فیلم اتفاقات خوبی رخ دهد اما برای خودم شانسی قائل نیستم چراکه حضور کمی در فیلم داشتم و ان شا الله در آینده بتوانم به این هدف نیز برسم.

وی در خصوص فیلم‌ها حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: تا کنون موفق به تماشای هشت فیلم شدم و در بین آن‌ها «خورشید» مجید مجیدی را بسیار دوست داشتم و از بازی بچه‌ها در این فیلم بسیار لذت بردم.

وی پیرامون فعالیت‌های آینده خود خاطرنشان کرد: هشت ماه است که ساکن تهران هستم و آمده‌ام که به طور جدی‌تری کارم را ادامه دهم و همان‌طور که پیش‌ازاین گفتم دلم می‌خواهد ادبیات و سینما را در کنار هم ادامه دهم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید