مدافع پرسپولیس می گوید تیمش می تواند با یحیی گل‌محمدی به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

سلام نو - سرویس ورزشی: داربی تهران در حالی با تساوی 2 بر 2 پایان یافت که بسیاری از کارشناسان فنی و هواداران سرخ‌های پایتخت محمد انصاری را مسئول دو گل خورده پرسپولیس می‌دانستند. مدافع پرسپولیس که نیم‌فصل دوم فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد، با بهبود مصدومیتش دوباره به جمع سرخ‌ها برگشته است اما هنوز با آن دفاع چپ آماده دو فصل پیش پرسپولیس فاصله دارد. البته مدافع بااخلاق پرسپولیس در تلاش است تا بتواند آمادگی خود را دوباره به دست بیاورد و بتواند دفاع چپ پرسپولیس را از چنگ محمد نادری در بیاورد.

محمد انصاری در گفت‌وگو با سلام نو درباره دیدار داربی و تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم کیفیت بالایی را به نمایش گذاشتند و خوشحالم که هواداران لذت بردند. در نیمه دوم استقلال اتوبوسی دفاع می‌کرد و اجازه نفوذ به بازیکنان ما را نمی داد. روی دو غفلت گل خوردیم که البته من خودم را مقصر گل دوم می دانم زیرا من مامور یارگیری با ارسلان مطهری در آن صحنه بودم اما کم‌کاری نکردم. به نظر من در گل اول داور اشتباه کرد زیرا چشمی به من فشار آورد و من در حالت نامتعادل آن ضربه سر را زدم. من اهل اعتراض نیستم اما بیژن حیدری می توانست آن صحنه را خطا بگیرد.

وی ادامه داد: بعد از این دو گل، هجمه‌ها عیله من افزایش یافت و من از این موضوع ناراحتم. البته در این چند روز بسیاری از هواداران واقعی و دلسوز پرسپولیس به من پیام‌هایی دادند و از من دلجویی کردند اما من واقعا بابت چند موضوع ناراحت بودم. من در چهار فصل اخیر تمام تلاشم را برای پرسپولیس کردم و حتی در فینال جام باشگاه‌های آسیا رباط پاره کردم. نمی خواهم منت بر سر پرسپولیس یا پرسپولیسی‌ها بگذارم زیرا من هر چه دارم از خدا و هواداران پرسپولیس است. من آن زمان حداکثر تلاشم را کردم و حالا هم می‌خواهم دوباره خودم را به هواداران ثابت کنم.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا دلیل انتشار آن پست اینستاگرامی هم همین بود، توضیح داد: در آن لحظه من خیلی ناراحت بودم و فقط دوست داشتم حرف دلم را بزنم. من ابتدای فصل پیشنهادات زیادی داشتم اما می خواستم خودم را به پرسپولیس و هوادارانش اثبات کنم. البته من همیشه پشتم به خدا بوده و تلاش می کنم بار دیگر توانایی‌هایم را اثبات کنم.

مدافع پرسپولیس درباره شایعه نخواستن او توسط یحیی گل‌محمدی گفت: آقای گل‌محمدی مربی بسیار خوبی است و خوشحالم این شانس به من دست داد که بتوانم با ایشان کار کنم. من چنین حرفی را نه از زبان او شنیدم و نه از زبان هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی یا باشگاه. این‌ها شیطنت رسانه‌ها است و من دوست ندارم به آن‌ها دامن بزنم. من می خواهم حرفم را در زمین بزنم و خوشحالم که توانستم اعتماد سرمربی را جلب کنم تا در داربی 91 به میدان بروم.

او در پایان گفت: ما پس‌فردا بازی سختی داریم و از هواداران می خواهم ما را حمایت کنند. پرسپولیس به کمک آن‌ها سه سال قهرمان ایران شده و می تواند ضمن چهارمین قهرمانی، لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاورد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید