محمدرضا لطفی کارگردان و نویسنده فیلم‌ «تعارض» در خصوص فیلمنامه این فیلم اظهار کرد : سه سال نگارش فیلمنامه و یک سال و نیم‌ پیش تولید این فیلم طول کشید.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: محمدرضا لطفی کارگردان و نویسنده سینما که با فیلم‌ «تعارض» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد پس از اکران این فیلم در روز شنبه ۱۹ بهمن در سینمای رسانه‌ها (پردیس سینما گالری ملت) در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو در خصوص فیلم تعارض گفت : فیلم «تعارض» از دریچه دوربین های مدار بسته روایت می‌شود و یک‌ نگاهی نو در سینما محسوب می شود.

وی در خصوص فیلمنامه این فیلم اظهار کرد : سه سال نگارش فیلمنامه و یک سال و نیم‌ پیش تولید این فیلم طول کشید.

کارکردان فیلم «تعارض» در خصوصی سختی های تولید این فیلم گفت : این‌نوع فیلم ها از جنسی است که هیج قاعده مشخص و معین ندارد و ما با ۷ دوربین برخی صحنه ها را فیلمبرداری کردیم.

وی در همین راستا افزود : شاید در ظاهر راحت باشد ولی وقتی شروع شد باید با ۷ دوربین آنلاین و همزمان کار میکردیم که خیلی سخت بود.

سید امیر سید زاده تهیه کننده فیلم «تعارض» در ادامه در خصوص چگونگی تهیه کنندگی این فیلم گفت : زمانی که فیلمنامه تعارض به من پیشنهاد شد متوجه شدم یک نگاه ساختارشکنانه و جسارت آمیزی در فیلمنامه وجود دارد و میتواند تلنگری باشد برای همه ما آدمها.

وی در همین راستا ادامه داد : وقتی که شرایط را دیدم، پذیرفتم در کنار آقای لطفی کار را شروع کنیم، هرچند ریسک بزرگی بود، اما خدا را شکر که فیلم خوبی شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید