۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 41661982

در آخرین بازی چلسی فرانک لمپارد به جای کپا آریزابالاگا رخدادی که می‌تواند نشانه حذف او از اندیشه‌های لمپارد و چلسی باشد و زنگ خطر را به صدا درآورده باشد.

به گزارش سلام نو، در بازی روز شنبه چلسی برابر لسترسیتی، فرانک لمپارد به جای کپا آریزابالاگا، از ویلی کابایرو در ترکیب اصلی و خط دروازه خود استفاده کرد. این تصمیم برای دروازه بان اسپانیایی که تنها دو سال از حضورش در چلسی می گذرد، بسیار ناامید کننده بود و ممکن است نشانه هایی از جدایی او تلقی شود.

بر اساس ادعای سایت گل، چلسی هنوز تصمیم قطعی برای فروش دروازه بان اسپانیایی خود اتخاذ نکرده است و به نظر می‌رسد که نظر فرانک لمپارد در این باره نقش مهم و اساسی را ایفا خواهد کرد.

در همین حال دروازه بان کامرونی آژاکس یعنی آندره اونانا تنها دو سال دیگر با این تیم هلندی قرارداد دارد و به نظر می رسد که مایل است در پایان فصل آژاکس را ترک کند. این دروازه‌بان کامرونی لیگ برتر را مکانی مناسب برای ادامه فوتبال خود می‌داند. همچنین چلسی نیز می تواند انتخاب مناسبی برای اونانا باشد چرا که فرم کپا این تیم لندنی را ناامید کرده است.

پیش از این نیز شایعاتی درباره پیوستن اونانا به بارسا در تابستان نیز به گوش رسیده بود اما نهایتا این دروازه بان کامرونی در آژاکس ماندگار شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید